poniedziałek, 20 stycznia 2014

CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ - kilka słów o zmianie w wyzwaniu.

Co miesiąc wybiorę post, który najbardziej przypadnie mi do gustu (moja subiektywna ocena). 
Miałam docenić także osoby, które dodają największą ilość postów... 
Uczestnicy, którzy będą mieli najwięcej wpisów w danym miesiącu, będą zdobywali punkty:
1 miejsce (najwięcej podesłanych linków) - 3 punkty
2 miejsce - 2 punkty
3 miejsce - 1 punkt.
Planowałam co jakiś czas zamiennie wybierać najlepszy post lub osobę, która dodała do wyzwania najwięcej linków w danym miesiącu, ale zauważyłam, że niektórzy piszą opinie, które są krótsze niż 10 zdań (mają kilka zdań - czasami 2, 3 zdania) i byłoby to niesprawiedliwe dla innych, którzy bardziej się napracowali, gdybym np: nagrodziła taką osobę/osoby kilka razy z rzędu. Oczywiście to są ich opinie o książce i jak najbardziej liczą się one w wyzwaniu - każdy pisze tyle, ile uważa za stosowne.

W związku z powyższym doszłam do wniosku, iż będę oceniać posty głównie pod względem treści. Nagrodzę uczestników, których recenzje ujęły mnie najbardziej od stycznia do listopada 2014r., a w ostatnim 12 miesiącu - grudniu 2014r. zwyciężą 3 osoby, które uzyskają największą liczbę punktów przez cały rok - suma punktów z okresu 12 miesięcy. 
Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Pamiętajcie, że nie wszystkie nagrody będą nowymi książkami!!! Większość z nich pochodzi z moich półek i ze współprac recenzenckich i będą to egzemplarze używane - minimum jeden raz przeczytane. 

Jeżeli coś jest niezrozumiałe, to proszę pytać. Myślę, że tak będzie sprawiedliwie dla wszystkich. Gdyby były jakieś uwagi, prośby, pytania, lub zażalenia, to proszę dawajcie znać. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał do mnie o te zmiany pretensji, nie zrezygnuje z wyzwania i nie odejdzie z naszej wspaniałej zgrai:)

Przypominam o tym, że komentarze ze strony ze zgłoszeniami są od czasu do czasu usuwane, żeby było nam wygodniej dodawać nowe wpisy.

Troszeńkę nakręciłam i inaczej zapisuję zgłoszenia. Pamiętajcie proszę o dodaniu książki w tej kolejności i w ten sposób:

NAZWISKO I IMIĘ AUTORA"TYTUŁ" 
LINK DO WPISU

Przykład:

Hoffman Alice"Gołębiarki"  
http://basiapelc.blogspot.com/2014/01/goebiarki-alice-hoffman-ann-rk-w.html

Bardzo ułatwicie mi pracę - w ten sposób najłatwiej i najszybciej dopiszę wasze lektury. 

Korzystając z okazji pragnę równocześnie nadmienić, iż jestem bardzo dumna ze wszystkich uczestników, którzy dodali już minimum jedną recenzję, a przecież miesiąc się jeszcze nie skończył - jesteście dzielni i pracowici, brawo!!!:)
Osoby, które mi jeszcze nic nie podesłały, zachęcam do czytania i pisania o literaturze amerykańskiej - ona jest naprawdę wspaniała...
Pozdrawiam.

23 komentarze:

  1. Ja już recenzję nr 1 do wyzwania mam, ale mam pilniejsze teksty do wstawienia na blog. :/ Mam nadzieję, że dam rade przed końcem stycznia ją wstawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a ja się zapisać zapomniałam ;) No cóż, już pędzę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super! W czasie sesji pisać dużo nie mogę, a tu prosze, jednak mogę mieć nadzieję :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten sam problem co Ellie Moore - sesja. :) Ale mysle ze zmiany w regulaminie są pozytywne i sprawiedliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i trzymam w kciuki za liczny udział w tym wyzwaniu. Ja jednak pasuje, bo wiem, że mam słomiany zapał i potem nigdy nie wywiązuje się z danych obietnic, więc wolę ich po prostu nie składać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję sie zachęcona:))) Tak się jednak składa, że na razie nic hamerykańskiego nam nie wpadlo w łapki. Ale się poprawimy! Obiecujemy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety Basiu nijak się w normach nie mieszczę . Wiem, że takie wyzwania nie dla mnie, bo choć uwielbiam czytać książki to niestety nie mam daru pisania - inna ma natura jest :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Beatko, rozumiem, nic na siłę.

      Usuń
  8. Wszystko jest zrozumiałe. I zgadzam się na TAKIE zmiany :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Następna w kolejce jest książka amerykańska, niedługo podeślę link :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany mi się podobają :) Ja w styczniu tylko dwie książki, ale mam nadzieję, że się to zmieni po sesji... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł, ale... sesja czeka! :< Powodzenia jednak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zmiany. Powodzenia dla uczestników życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany na korzyść :) Właśnie czytam kolejną książkę amerykańskiego autora, więc niedługo ją zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjęte, zapamiętane;) Pozdrawiam i życzę by się rozrastało i rozrastało;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tylko pytanie, bo nie wiem czy nie doczytałam - czy te punkty będą jawnie przyznawane, czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miqo oczywiście że jawne - wszystko będzie w podsumowaniach i na zbiorczej strony. Nikt nas nie oszuka:)

      Usuń
  16. Myślę, że teraz oceny są bardziej sprawiedliwe, a ja już dodaję kolejne recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...