poniedziałek, 20 stycznia 2014

20.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:32

- czas zachodu słońca: 16:01

- to dzień: Fabiana, Sebastiana

Mój szwagier Sebastian dzisiaj imprezuje ;)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Bidul" Mariusza Maślanki

- moje odczucia względem tej lektury: Kolejna książka polecona przez wykładowcę ze studiów. Niebywała. Zastraszająca. Dziecko z domu dziecka egzystuje w realiach okropieństw rzeczywistości.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Sama zobacz co napisałaś
w sobotę i w niedzielę 
J"
Pamiętacie co za dwie dobre myśli wpadły Wam do głowy?
Ja swoje spacery zawsze wspominam bardzo pozytywnie. W przyszły weekend też tak będzie:)
Jak wspominam sobie las, to często w wyobraźni widzę go właśnie takim.
Jesień w Niemczech,
zdjęcie: https://www.facebook.com/placestovisitinyourlife?fref=ts

14 komentarzy:

  1. ten widok jest po prostu meeega!! rewelacja! ja chcę tam być dziś czytam w sumie dwie książki bo jedną kończę i biorę się za drugą.
    Zatrute pióra. Antologia kryminału
    Martwe dusze. Magdalena Bryja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwe dusze, martwe dusze? Coś mi to mówi - pytanie tylko co?
      Ach Gogol oczywiście:)
      Ale to nie te martwe dusze:))) Zerknęłam właśnie na LC - rzeczywiście dość interesująca.

      Usuń
  2. Ja mam zimowe spacery. Teraz jakieś -8, -9C (w nocy więcej), wieje Syberią, ale jest cudnie. Słonko tak świeci w oczy, że łzy same lecą. Ale te świeże powietrze jest po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś przysypiam :P
    Super, że spacer się udał :)
    Ja sobie dziś czytam, a właśnie czytać będę "Drogi Gabrielu". A Ty czytasz przerażającą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam pod samiutkim lasem, więc spaceruję każdego dnia, a zimą są najpiękniejsze widoki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Achhhh... pieknie! Wschód coraz wcześniej, zachód coraz później. Dopiero co czytałam: "zachód 15:56", a tu proszę - dobre i kilka minut prawdziwego światełka więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) piękna jest ta jesień, uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię spacerować w taką okropną pogodę :( Od wczoraj pada, pada, pada, pada... szaro i buro...
    Ciekawa jestem książki, którą teraz czytasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Poprzednia miała tylko ok. 150stron.:)

      Usuń
  9. Wspaniały widok. I te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Jesień jest jednak piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...