czwartek, 16 stycznia 2014

16.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:36 

- czas zachodu słońca: 15:55

- imieniny:  Marcelego, Włodzimierza, Waldemara, Bernarda

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Wielki Marsz" już skończony. Udało mi się przeczytać "Wywiad z wampirem" Anne Rice (po raz drugi). Zacznę coś z Murakamiego, tylko muszę jeszcze pomyśleć co takiego:)

- moje odczucia względem tej lektury: "Wywiad z wampirem" łyknęłam z prędkością światła - jak ja kocham Anne Rice...

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Powoli. Bez pośpiechu. Nie musisz wiecznie
biec i gonić. Świat chętnie na ciebie poczeka."
Coś w tym jest, świat się nie zawali jak bardziej skupię się na sobie, pomyślę o naszych potrzebach choć przez chwilę. Wierzę i mam głęboką nadzieję, że poczekałby na mnie.
Może to naiwne tak pisać...
Hmm, no dobrze - powiem tak: jestem dobrej myśli, nie przesadzając z optymizmem.





Uwielbiam czytać wpisy innych blogerów na tematy związane z czytelnictwem i bibliotekami.
Polecam wszystkim szczególnie dwa posty moich koleżanek blogerek:
-Czytamy razem - "Dlaczego warto czytać dziecku?" - wspaniałe propozycje lektur.
-Będąc młodą bibliotekarką... - "Strach się bać takiego dyrektora." - o tym co dyrektor myśli o czytelnictwie i książkach - ręce opadają...
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tymi postami.

Dzisiaj po 12:00 post z cyklu "Rozmaitości". Zapraszam ponownie :)

15 komentarzy:

  1. Podzielam zdanie pani Pawlikowskiej ;) czasem trzeba wrzucić na luz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja CI zazdroszczę Wywiadu z Wampirem! Poluję na tą książkę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj dalej, warrrrrrrrrrrrrrrrrrto!:)

      Usuń
  3. A, ja ostatnio jakoś nie mogę "wrzucić na luz" :/ Skąd mi się to bierze? Nie wiem. Ale poradzę sobie z tym, bo i tak z tego pośpiechu nić dobrego mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzień coraz dłuższy :)) No muszę przeczytać ,,Wieczór z wampirem", widziałam już dawno tylko film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo wierna ekranizacja. I ten Brad Pitt...

      Usuń
  5. Raczej nie należę do osób, które wrzucają na luz.Zazwyczaj chciałabym mieć wszystko zrobione na wczoraj. Jestem bardzo niecierpliwą osobą, i chyba z tym jest to związane :)

    Miłego wieczoru, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Jejku, zawsze mi się wydawałaś taka spokojna, wyważona, a nie w gorącej wodzie kąpana.

      Usuń
  6. Kojarzę Wywiad z wampirem, ale osobiście nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziś tak szybko wracałam z biblioteki, takim dziarskim krokiem wyciągałam swe długie nóżki na śniegu, że w domu sapałam jak parowóz ;) A potem sobie wyrzucałam, po co się spieszyłam, skoro mnie kolano pobolewa...Ech człek czasem jest dziwny...!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, zniszczyły mnie komentarze pod strona z własciwym wywiadem.:) Dobrze, ze czytelnicy tak żywiołowo zareagowali...

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...