piątek, 3 stycznia 2014

Stosikowo 4 - cudowności z wydawnictwa m.

Nowy rok - nowe możliwości.
Zdecydowałam się na współpracę z wydawnictwem m.

A oto wspaniałości, które sobie wybrałam i  odebrałam wczorajszą pocztą:





Wyczekujcie ich recenzji.


Kochani, przepraszam, że ostatnio nic nie recenzowałam, ale... ciągle coś ;)))
Obiecuję poprawę.

To był post z cyklu Stosikowo:
------------------------------------------

Notka informująca:

Stworzyłam także nowy cykl: 
Moi stali bywalcy zapoznali się pewnie z  podstroną Bibliotecznie z której powstał właśnie ten cykl.
Jutro kolejny wpis dotyczący bibliotecznych klimatów p.t.: Przyszłość bibliotek.

54 komentarze:

  1. Wszystkie 3 tytuły czytałam i mają bardzo wysoką ocenę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy ze mną będzie podobnie.

      Usuń
  2. Skusiłaś się ostatecznie. Fajnie. :) Tosia będzie miała frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" to dobra powieść. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej wiele dobrego, więc chętnie się za nią zabiorę.

      Usuń
  4. Królowa Śniegu jest piękna! Już leży u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Królowej Śniegu" słyszałam, że ma piękne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  6. "Królowej Śniegu" zazdroszczę strasznie! Uwielbiam od zawsze na zawsze :)
    Pozostałych książek nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam same dobroci :) o tych książkach, więc chętnie się sama przekonam jakie są.

      Usuń
  7. Czytałam ostatnią. Bardzo dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy książki już za mną. Naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Królowej śniegu"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem, cudeńko, sama sobie jej zazdroszczę :):P

      Usuń
  10. cudownie te dwie ostatnie okładki, a Królową Śniegu mam i na dodatek mam także w wersji czytanej na gramofon...kocham ją;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za audiobookami i słuchowiskami. Tak, cudne książki :)

      Usuń
  11. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" to świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję "Bajek...". Jestem bardzo ciekawa czy warto po nie sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, od nich właśnie zaczęłyśmy swoją lekturę :)

      Usuń
  13. Witaj,jakie Cudowności,zazdroszczę,ale tak pozytywnie;-)Miłej Lektury życzę Tobie i Tosi;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Współpraca to fajna sprawa, można poznać wiele miłych ludzi i baaardzo życzliwych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, książka za recenzję, to bardzo korzystna wymiana.

      Usuń
  15. Ale wspaniałe książki, najbardziej zazdroszczę ,,Królowej śniegu" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam "Królową śniegu" :D Mogłam non stop słuchać, a później czytać tą baśń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za audiobookami i słuchowiskami, ale może kiedyś trafię na naprawdę wspaniałe i się zachwycę.

      Usuń
  17. Oooo, "Królowa śniegu"! <3 Jak Tosieńka podrośnie to będzie zadowolona z takiego ładnego wydania na półeczce. :) A o tych różach to pierwsze słyszę! A tu babeczki nasze piszą ze fajna i takie tam... :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o niej recenzje - opisywały ją w samych superlatywach, mam nadzieję, ze będzie wspaniała.

      Usuń
  18. Ciekawa jestem Twojej recenzji "Sztuki uprawiania róż z kolcami" - spotkałam się z samymi pozytywnymi jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja uznam ją za udaną lekturę.

      Usuń
  19. Zapowiada się ciekawie i na pewno będę czekać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam tych książek, dlatego z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję Basiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i czytałam "Królową Śniegu" i "Bajki dla ..." cudne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoje recenzje, bardzo mnie do nich zachęciły :)

      Usuń
  22. Uwielbiam baśnie Andersena, to wydanie również mam. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Królowa Śniegu prezentuje się przepięknie. gratuluje współpracy i życzę równie owocnego całego roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" bardzo mi się podobała. Za to jestem ciekawa recenzji pozostałych tytułów. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne to wydanie "Królowej śniegu" oraz okładka bajek też zachęcająca - muszę się za nimi zakręcić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz Wikuniu mogę Ci powiedzieć, że warto!!!

      Usuń
  26. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" zrobiła na mnie wrażenie ;) a to wydanie "Królowej śniegu" bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też! To wydanie jest przeboskie :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...