niedziela, 19 stycznia 2014

19.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:33

- czas zachodu słońca: 16:00

- to dzień: Henryka, Mariusza, Marty

- nazwa święta (z całego świata): Festiwal Muzyki, Tańca i Sztuk Sinulog w Cebu na Filipinach.

Na pewno będzie piękny i barwny. Wybrałabym się tam...

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Hera moja miłość" Anny Onichimowskiej

- moje odczucia względem tej lektury: Bardzo znana i ceniona autorka i przez czytelników i przez krytyków. Książka nagrodzona, doceniona. Polecona na moich studiach przez wykładowców - przeznaczona dla nastoletniego i dorosłego czytelnika. Temat uzależnienia, wielkie nieszczęście, ukazanie relacji z rodzicami, otoczeniem, ukazanie dokładnego obrazu rodzinnego (bardzo ekstremalnego).


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Dzisiaj napisz dla siebie.
drugą dobrą myśl"
Za tydzień (dziś mam zjazd) pojedziemy do lasu i pooddychamy troszkę jego cudnym zapachem. Zamykam oczy i niemal już go czuję... Będzie pięknie, tak jak zawsze (nie wspominając marudzenia córeczki, która po jakimś czasie mówi, że jest malutka i już ją nóżki bolą:P:D ).


Przypominam o naszym gościu, autorce Barbarze Rosiek - jeszcze dzisiaj możecie z nią rozmawiać i zadawać ewentualne pytania. Zapraszam - KLIK

15 komentarzy:

  1. Intrygującą książkę czytasz. Czekam koniecznie na twoją recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to do lasu mam dwa kroki, jest za domem. :) Nie muszę jeździć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata Pawlikowska zawsze jest dobra na zimowy poranek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie słyszałam o tej autorce.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się nigdzie nie wybieram, bo ... pofrunę tak wieje :) Ale za to goście do mnie przyjeżdżaja i robię kulki z suszonych owoców i kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego dnia i wspaniałej wycieczki do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się teraz przeniosła na Filipiny. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym się wybrała na ten festiwal, ale trochę dla mnie za daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje książki, bo brzmi naprawdę fajnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Herę..." czytałam dawno temu.Wywarła na mnie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu to fajny pomysł z tym cyklem...bardzo pozytywny;D jestem ciekawa książki, którą teraz czytasz;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...