wtorek, 28 stycznia 2014

28.01.2014 - Pozytywny Rok 2014 oraz LBA

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"


Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:21

- czas zachodu słońca: 16:16

- to dzień: Walerego, Radomira, Tomasza, Karola

-Festiwal Guthu i festiwal końca roku w Tybecie

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Madame" |A. Libery

- moje odczucia względem tej lektury: dopiero zaczęłam, ale zapowiada się bardzo interesująco.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Prawda znajduje się w harmonii".






Edyta z Zapisków spod poduszki nominowała mnie do LBA. Dziękuję.


Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Wyobraź sobie, że nie żyjesz w XXI w., ale w X (masz do dyspozycji całe dziesiąte stulecie). Kim jesteś i dlaczego?

Jejku, to może byłabym jakąś księżniczką?

2. A teraz podróż w przyszłość. Tym razem żyjesz w XXVI w.. Kim jesteś i dlaczego?

Oczywiście bibliotekarką w jakiejś bardzo starej bibliotece. Oczywiście mogą być tam zastosowane nowoczesne technologie - przecież trzeba iść z duchem czasu! ;)

3.  Jaka piosenka oddaje najlepiej Twój dzisiejszy nastrój?

Coś z Anity Lipnickiej :) Może: "Rzeko".

4. Jaki język obcy chciałabyś/chciałbyś opanować?

Angielski (chociaż znam go niemal płynnie, to im bardziej się go zna, tym bardziej ma się wrażenie, że jednak się go nie zna - mam nadzieję, że rozumiecie, co mam na myśli), ale także francuski, hiszpański.

5. Jesteś sławna/sławny (nie wnikamy z jakiego powodu) i ma powstać o Tobie film. Kto Twoim zdaniem najlepiej by Cię zagrał?

Jakbym była starsza, to marzyłabym, żeby to była Kathy Bates. Jest troszeńkę ode mnie postawniejsza, ale to nieważne:) Uwielbiam ją.

6. Jaką jedną, książkę powinien przeczytać każdy niezależnie od swoich zainteresowań?

Biblię (chociaż jej fragmenty)- niezależnie od wiary jaką wyznaje.
I może seria o Harrym Potterze - on jest po prostu uniwersalny.

7. Uśmiecham się, gdy ...

Córcia powie do mnie: 
"Mamuniu, kocham cię."

8. Twoja obsesja to ...

Córka i książki:)

9. Słowo, którego nadużywasz?

Przekleństwa, niestety, zdarza mi się!

10. Wymyśl nowe zakończenie swojego ulubionego filmu lub ulubionej książki i podziel się nim.

Nie, nie zrobię tego, wybacz, ale nie chcę zmieniać zakończenia w "Roku 1984" Orwella - jakby było inne, to utraciłoby wiele w moich oczach. Nie chcę zmieniać zakończeń gdziekolwiek, wtedy nie będą to moje ulubione filmy i książki.

11. Jaki był Twój najbardziej dziwaczny zakup?

Nie było takiego, kupuję zazwyczaj z głową i zawsze coś, co jest dla mnie w jakiś sposób użyteczne, bądź sprawia mi radość, naprawdę. Niczego dziwacznego nie jestem sobie w stanie przypomnieć. 


Jeżeli jest ktoś chętny na wzięcie udziału w zabawie, to zapraszam do odpowiadania na pytania Edyty. Sama nie tworzę pytań i nie nominuję nikogo. Zazwyczaj odpowiadam na pytania w komentarzach na blogach u nominujących mnie osób, ale ten cykl także świetnie się do tej zabawy nadaje :))

Miłego dnia.



U Izabelki w karolkach można wygrać ciekawe ;) nagrody. 

O konkursie tu i tam.
A ja was zapraszam ;D

19 komentarzy:

  1. Miło Cię ciut lepiej poznać Basiu :-) Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nie zmieniła żadnego zakończenia książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niestety dość często przeklinam, ale to już we mnie tak ,,wrosło'' i nie potrafię się opanować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedzi :) Zawsze troszkę lepiej Cie poznałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Madame" Libery to jedna z moich ulubionych lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekleństwa maja w sobie ogromny ładunek emocjonalny. gdy człek sobie soczyście przeklnie w trudnej sytuacji, to od razu mu lżej. Też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma chyba nic piękniejszego dla matki niż wyrazy miłości od swojego potomstwa :) Moj syn bardzo lubi wyrażać swoje uczucia poprzez rysunki, więc takich laurek z serduszkami mam już całe mnóstwo. To cudowna pamiatka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabyś genialną bibliotekarką:D oczywiście mój osąd opieram tylko na znajomości wirtualnej, ale skoro własnego męża "wyczaiłam" w sieci, to tu też się na pewno nie mylę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym, że kiedyś nią będę, ba, ja jestem przekonana, że tak się stanie. Robię wszystko w tym kierunku. Jak miło słyszeć takie słowa!!! Słyszę je od 6 osoby i tak się cieszę, że ktoś też to dostrzega:)))

      Usuń
  9. U mnie rano jest już widno jak wstaję:) Do tego bialutko za oknem, aż chce się żyć!
    Lubię czytać odpowiedzi na różne ciekawe pytania, szczególnie Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Madame" jest wspaniała! :)

    Żadnych dziwacznych zakupów? Ejże!

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, jakże zazdroszczę ci tej książki. Słyszałam o niej wiele dobrego, nawet kilka razy miałam ją już kupić - zawsze jednak wpadałam na inne superokazje :) Czekam na Twoją recenzję.

    Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam w swoich łapkach książkę i moim zdaniem jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja do tej córki i książek dodałabym jeszcze muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy podobne obsesje, podobne zdanie o angielskim i podobne plany na podróż w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam obsesję na punkcie książek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny tag, też bym chciała być księżniczką haha :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...