piątek, 31 stycznia 2014

31.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:17

- czas zachodu słońca: 16:21

- to dzień: Marceli/Marceliny, Ludwiki, Jana

- Dzień Przytulania.

Ja już przytuliłam dzisiaj męża, córkę i kotkę. Idę tulić dalej. A wy? Na co czekacie?

-Chiński Nowy Rok, Początek Roku Konia

Śmieszne mają te nazwy: Koguta - ten brzmi jeszcze lepiej:)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Madame" Libery - wciąga mnie coraz bardziej, jest wspaniała.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Wyobraź sobie cudowne miejsce. 
Takie jak lubisz najbardziej.
I trzymaj się tej myśli."

I znowu myśli pognały mnie do lasu :)) ewentualnie nad nasz cudny Bałtyk. A was?




Zobaczcie jakie cudeńko tutaj znalazłam:


13 komentarzy:

  1. A ja dziś już tuliłam synka i męża :-) w chińskim kalendarzu jestem właśnie kogutem :-D miłego dnia Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego dnia Basieńko! buziaki dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślę zatem wirtualnego przytulasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja Cię przytulam wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie myśli przygnały do mieszkania lubego, w którym go nie ma. :(
    Tulu tulu Basieńko. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się właśnie tule do swojego psa, tak słodko śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również myśli pognały do lasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień przytulania to świetny pomysł:) Ja też od rana tulę moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne miejsce... mój rodzinny dom - zawsze i na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce - bez różnicy gdzie, byle z bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne miejsce -> ja się znalazłam w górach ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...