wtorek, 14 stycznia 2014

UWAGA! UWAGA! UWAGA! W sobotę do Czytelni zawita gość!

W sobotę, 18 stycznia w Czytelni powstanie specjalny wpis i będziemy tutaj gościć panią Barbarę Rosiek.
To autorka m.in.: słynnego "Pamiętnika Narkomanki" oraz NOWOŚCI "Ćpunki".
źródło zdjęcia, książka do nabycia : 
http://bonito.pl/k-39301535-cpunka
Serdecznie zapraszam wszystkich w odwiedziny. Post ukaże się 18.01.2014 r. o godzinie 12:00.
Pani Basia przeczyta wasze komentarze i poprzez nie będzie z wami rozmawiać, postara się odpowiedzieć na wasze ewentualne pytania. Zachęcam więc do udzielania się i do rozmowy nie tylko w sobotę, ale również w niedzielę . 
Oddaję Czytelnię w jej i w wasze ręce.

Jako, że nie mam disqus, który by Was powiadomił o odpowiedziach na wasze komentarze, to o wpisie przypomnę także w niedzielę przy okazji cyklu Pozytywny Rok 2014.
Dziękuję za uwagę.

40 komentarzy:

  1. To rzeczywiście prawdziwa Czytelnia. Basiu, jesteś niesamowita. I coś czuję, że jeszcze nieraz nas zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja zasługa, a pani Basi.

      A Czytelnia jak najbardziej prawdziwa :)

      Usuń
  2. super ja tez...choć wolałabym buc najpierw po lekturze którejś z jej książek, ale przynajmniej poczytam sobie komentarze i może dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałaś "Pamiętnika narkomanki"? Jejku, aż mi się wierzyć nie chce. Musisz koniecznie to kiedyś nadrobić.

      Usuń
  3. Super. Czytałam "Pamiętnik narkomanki" tej autorki. Z chęcią zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetna wiadomość:) Z wielką przyjemnością zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże, Basiu, jesteś genialna! Jak ci się to udało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wiadomość. Czekam na tę wizytę z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bodajże wczoraj dodałam jej książkę na półkę "do przeczytania", a tu taka niespodzianka, na pewno wpadnę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiego gościa :) Czekam na sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu takie ciekawe rzeczy a ja się bedę uczyć do sesji... nieładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na sobotę z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę miała w dzień zjazd na studiach, ale wpadnę wieczorem:)

      Usuń
  11. O proszę! "Pamiętnik narkomanki" to chyba z jakieś 15 lat temu czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. może dziwnie to zabrzmi ale wychowałam się na jej Narkomance, Schizofreniczce itd. jedna z poczytniejszych pisarek mojego okresu młodzieńczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie Cię rozumiem, myślę, że wiele osób ma podobne wspomnienia.

      Usuń
  13. zapraszam Barbara Rosiek

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Basiu, i gdzie jest zapowiedz?, Gdzie mam odpowiadac? Barbara Rosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszystko pani znalazła:)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...