środa, 8 stycznia 2014

08.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam ponownie.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 07:42 
- czas zachodu słońca: 15:43
- to dzień: Seweryna, Mścisława, Juliusza, Teofila
8-11 stycznia - obchody urodzin Elvisa Presleya w Graceland w Memphis, USA

Dobrze, że nie śmierci - bo przecież każdy z nas wie, że ELVIS ŻYJE!!!

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Sztuka układania róż z kolcami", 
Tosi wieczorem będę czytać: "Bajki dla Marysi i Alicji" oraz "Dlaczego słoń ma długi nos" R. Kiplinga.

- moje odczucia względem tej lektury: O "Sztuce..." pisałam wczoraj - jest coraz ciekawsza, im dalej w las, tym więcej grzybów... O "Bajkach.." także już wspominałam, jestem nimi zachwycona. A książeczka Kiplinga to lektura z mojego dzieciństwa. Powspominam troszkę, a Tosia zagłębi się w moje dziecięce klimaty.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 

"Otrzyj łezki.
Puść się tego, czego tak kurczowo
trzymasz się myślami. Po prostu puść."

Koty to jednak dziwne stworzenia. Nigdy ich nie zrozumiem. One także nas nie zrozumieją (przynajmniej moja Helenka). Spędzamy ze sobą tyle czasu i... nic. To jest nawet całkiem zabawne :). Przecież nie musimy wiedzieć wszystkiego, prawda?
Niech w codzienności znajdzie się miejsce na jakąś tajemnicę i niedopowiedzenie...
Tak jest ciekawiej, tak jest mniej przewidywalnie.

36 komentarzy:

  1. Twoja dobra myśl na dzisiaj, powinna być moją na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mówisz o Beaty Pawlikowskiej myśli, czy o mnie i o kocich niedopowiedzeniach?

      Usuń
  2. złota myśl jak najbardziej przydatna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na post, ale to już chyba pisałam jak na niego wpadłaś, nominowałam cię do Liebster Blog, jest tylko 1 pytanie, więc mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja swojego koczurka uczę się rozumieć i chyba całkiem nieźle mi to wychodzi ;) Ale zgadzam się, że nie musimy wiedzieć wszystkiego, przecież frajda z odkrywania nowych rzeczy jest bezcenna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś nie udaje sie jej zrozumieć, straszny z niej dziwak :)))
      Ale trzeba szukać w tym plusów :)

      Usuń
  5. "Spędzamy ze sobą tyle czasu i... nic. " hihi... Kocham koty muszę Ci powiedzieć... Za szczeniaka mówili na mnie "kocia matka". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nienawidziłam!!! Wiem, dziwne to, ale zawsze byłam psiarą. Jeszcze 2 lata temu na myśl o kotach przechodziły mnie ciarki. Zobacz jak to się człowiekowi zmienia!

      Usuń
  6. No pewnie, że ELVIS ŻYJE:))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajki też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się pochwalę, że udało mi się wygrać "Rok dobrych myśli" :) Dzięki temu będę mógł codziennie przeczytać na papierze jej złotą myśl. Cieszę, się bo naprawdę lubię Beatę Pawlikowską. To jedna z moich ulubionych autorek. A czytałaś może "Teorię bezwzględności"? Pisałem o niej wczoraj: http://librimagistri.blogspot.com/2014/01/teoria-bezwzglednosci-beata-pawlikowska.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że Elvis żyje. Tylko szaleni myślą inaczej ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na Twoją recenzję "Sztuki..."
    Bardzo ciekawe te myśli, ale jak dzisiaj wpadłam do księgarni to nie było tych kalendarzy (a może bym sobie kupiła:))

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, chciałabym się puścić tego, co mam w myślach od pewnego czasu. Byłoby mi łatwiej, ale puszczenie tych myśli nie jest takie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej znaleźć chwileńkę dla siebie, usiąść, wyciszyć się, pomyśleć o tych rzeczach i je spłaszczyć, choć na chwilkę. Głęboko pooddychać, wyczyścić umysł - mi to pomaga.

      Usuń
  13. Cudna myśl, chyba muszę zastosować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja kicia ma na imię Helenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale dostaliśmy ją już z tym imieniem. Ja go nie wymyślałam.

      Usuń
    2. Pytam, bo moja córcia też Helenka :)

      Usuń
    3. Imię jest śliczne i też myślałam o nim, ale zdecydowałam, że moją córką będzie Tosia :))

      Usuń
  15. Żeby tak potrafiła zastosować się do tej dzisiejszej myśli Beaty Pawlikowskiej ...
    Dziś imieniny mojego kochanego dziadka. Zawsze mi smutno, że go już na tym padole niema.
    Cenię sobie koty, m.in. za ten brak całkowitego zrozumienia ich istoty, ich zachowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być: Żebym :) i: nie ma
      Idę spać!

      Usuń
    2. Mnie właśnie to denerwowało w kotach, ale wreszcie dostrzegłam, że to coś sympatycznego :)

      Usuń
  16. Ach te kocie niedopowiedzenia, lepsze niż złote myśli pani Beaty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, Basiu: Elvis żyje!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...