czwartek, 9 stycznia 2014

9.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Dzień dobry,
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 07:42
- czas zachodu słońca: 15:44
- to dzień: Marceliny, Marianny, Juliana, Marcjanny, Antoniego

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Nadal "Sztukę uprawiania róż z kolcami"
 Bajkę o Czerwonym Kapturku poczyta Tosi Maciej Stuhr poprzez magiczny długopis.

- moje odczucia względem tych lektur: "Sztuka..." liczy sobie około 440 stron, a czytam zazwyczaj tylko wieczorami, więc jestem dopiero w połowie :)
Seria dla dzieci MAGICZNA KOLEKCJA BAJEK  z magicznym długopisem, który przytykasz do stron i czyta tekst głosem Stuhra i wydaje dźwięki wody, zwierząt, itp. (w zależności gdzie dotkniesz długopisem) to niesamowity bajer!!!
Kocham tą kolekcję równie mocno co córcia. Za jakiś czas o niej napiszę.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Zamknij oczy i posłuchaj swojego oddechu. Czujesz? Teraz czujesz, że żyjesz?"

Specjalnie dla mojej kochanej Minerweczki, która lubi fiolet oraz dla Kingi G. i całej reszty miłośników tego koloru:


The Fairy Pools on the Isle of Skye, Scotland
Zdjęcie pochodzi ze strony: https://www.facebook.com/placestovisitinyourlife?fref=ts

Nienawidzę fioletu, mam od niego ciarki, naprawdę.
Jednak po takim zdjęciu jak z obrazka zaczynam wierzyć, 
że ten kolor wcale nie jest taki zły :).
Życzę Wam równie pięknego (jak to zdjęcie) dnia.

26 komentarzy:

  1. A ja fiolet uwielbiam i obrazek jest po prostu bajeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - ochałam i achałam jak to oglądałam ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej kolekcji bajek, ale brzmi świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ulubiony kolor Małego O! :))) A wiesz, że ostatnio stwierdziłam, że dobrze mi w fiolecie? Chyba taki fioletowy wiek na mnie wszedł ;):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chłopaki lubią fioletowy? Brr. Tosia w sumie też go "kocha" ;P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wiem pamiętam, szkoda, że nie masz nr 2, bo on był najważniejszy z tym długopisem! Bajer niesamowity!

      Usuń
  5. Ahahaha, dziękuję Ci Basiu, że o mnie wspomniałaś, kocham filetowy. :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej godziny dzień był wspaniały :) Mam nadzieję, że i tak się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post dotyczący magicznego długopisu mówiącego głosem Macieja Stuhra. Brzmi intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest genialna, ale strrrrasznie droga!

      Usuń
    2. Basiu, a to jest taki zestaw z żółtym długopisem-misiem przypominającym nieco Kubusia Puchatka (w cenie 99 zł)?

      Usuń
    3. Tak, to ten, ale teraz puszczony od poczatku do sprzedaży i z długopisem jest za 34,99zł czy 39,99zł. 1 książka była chyba za 9,99zł, 2 to książka i długopis, 3 w cenie 29,99zł i 4 i reszta ma być w cenie 29,99zł
      http://magicznakolekcjabajek.pl/
      Tylko nie myl z tą serią z językiem angielskim.
      To jest ta: http://amercom.com.pl/magiczna-kolekcja-bajek-z-magicznym-piorem/2885--prenumerata-magiczna-kolekcja-bajek-z-magicznym-piorem-.html

      Usuń
  8. Zdjęcie piękne! A co do bajek z magicznym długopisem, to siedziałam z moim małym kuzynem jak zaczarowana przed taką książką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przecież to magiczna kolekcja, więc niesamowicie oczarowuje :)

      Usuń
  9. PS: Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :) Szczegóły w notce!

    http://swiatkasiencjusza.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już Ci odpowiedziałam na pytania w Twoich komentarzach.

      Usuń
  10. O muszę taką bajkę z magicznym długopisem sprawić moim dzieciom :) tez nie przepadam za fioletem :) lubię zieleń, pomarańcz, czerwień, brąz - takie kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wiem czy jeszcze je dostaniesz w kioskach i w księgarniach - mówię o 2 części z długopisem.

      Usuń
  11. Kocham fiolet!!! I nauczyłam innych go lubić, bo pokazałam, że to świetny kolor :)
    Był taki moment w moim życiu, że tak, jak inni mają w swoich szafach, np. wszystko w kolorze czarnym, tak ja miałam większośc ubrań w kolorze fioletowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nieeeee, tylko nie wszystko na fioletowo, brr.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...