sobota, 18 stycznia 2014

18.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Dzień dobry.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:34

- czas zachodu słońca: 15:58

- to dzień: Piotra, Małgorzaty

- nazwa święta (z całego świata): Dzień Kubusia Puchatka

Czy to jest ten dzień misia, w którym dzieci przynoszą do przedszkola i żłobka swoje ukochane misie? No cóż, jeżeli tak (a nie orientuję się za bardzo), to i tak mamy sobotę:P

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: mam piękny biblioteczny stosik - 6 książek dla mnie (nie dziecięce dla Tosi:) ). Nie mogłam się powstrzymać, ale to same naprawdę konkretne lektury polecone przez wykładowców ze studiów. M.in.:"Poczwarka".


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Czy dzisiaj Ty możesz napisać
dla siebie samej jedną dobrą myśl?"
Hmm, może nie myśl, ale postanowienie: jak wrócę z zajęć (dziś od rana przez cały dzień i jutro mam zjazd na podyplomówce), to się położę i zrelaksuję:) Będzie cudnie:)

Życzę wam miłego odpoczynku.

A jaka jest wasza dobra myśl na dzisiaj?



Przypomnienie:
Dzisiaj o godzinie 12:00 w Czytelni będzie opublikowany specjalny wpis i od tej chwili będziemy tutaj gościć panią Barbarę Rosiek - zapraszam serdecznie do odwiedzin i czynnego (czyli pisemnego:) ) udziału dziś i jutro. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie i stawicie się tłumnie:) 

14 komentarzy:

  1. Ah,, Dzień Kubusia Puchatka, jak super! Dobrze o tym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja "zapodam" taki cytat: "Myśli, które przychodzą gromadą, to motłoch. Dobre myśli pojawiają się w małym gronie. Genialne myśli przychodzą same." Marie von Ebner-Eschenbach. Więc ja poczekam na mniejsze grono :D

    Dobrego dnia Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam konkretnej dobrej myśli na dziś. Po prostu chcę miło i przyjemnie spędzić ten dzień :) Tobie także życzę udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! Uwielbiam Kubusia :)
    Moja myśl na dziś: "Chęć zrobienia czegoś jest wystarczającym powodem, aby się za to zabrać!". Miłego weekendu Basiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Kubusia? Trzeba to uczcić! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! W dzieciństwie byłam wielką maniaczką pluszaków i na każde urodziny wręcz żądałam misia ;d A teraz leżą i się kurzą, i chętnie oddałabym je komuś za grosze - tyle tylko, że chyba dzieciaki już nie bawią się misiami tak jak kiedyś ;)

    Miłego weekendu z samymi dobrymi myślami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra myśl na dziś? Starać się nie denerwować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień Kubusia Puchatka? Naprawdę? To musi być dobry dzień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczwarkę coś kojarzę, ale nie wiem do czego ją przypisać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubusiowy dzień :) moja córka miała dziś zabawę karnawałową w szkole, wybawiła się, a mały był spokojny - to był dobry dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Poczwarka" to świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja Ci dam dobrą myśl na jutro :)
    "Życie to jest dobrze i źle. I tak jest dobrze. Bo jak jest tylko dobrze, to jest źle."
    /ks.Jan Twardowski/
    po resztę Jego cytatów zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...