środa, 1 stycznia 2014

Żyrafa Tosia z Czytelni - wyniki grudniowej zabawy nr 6

Witam:)
W grudniowej odsłonie cyklu z Żyrafą Tosią udział wzięli:
1. Damian
2. Marza
3. Wiki
4. Kornelia Pikulik
5. Marta Kor
6. Minerwa
7. Edyta
8. Melania K.
9. Pimeys
10. Ellie Moore
11. madziusia
12. nieidentyczna
13. Izabelka
14. Sardegna
14. M.
15. delitario
16. Księgarka
17. Miss Kitsch
18. bibliofilka
19. Beata T.
20. Ewelina Wnękowska
21. alicjamagdalena
22. Magnolia044
23. Klaudia
24. Lustitia

Wybór był bardzo trudny. Wahałam się pomiędzy: Damianem, Wiki, Martą Kor, Edytą, M., Księgarką, alicjąmagdaleną, Magnolia044 i Lustitią. 
Zwycięzcą zostaje: Marta Kor. Tusiu życzę Ci, aby Twoje marzenie się spełniło, bo wiem jak o nim marzysz. Poza obiecanymi nagrodami Tusieńko otrzymasz ode mnie dodatkowy mały upominek w klimatach kuchennych ;). Dlaczego? To takie podziękowanie dla Ciebie, że często jesteś na moim blogu, dużo komentujesz, bombardujesz mnie swoją pozytywną energią i cudowną bezpośredniością. 

Gratuluję serdecznie kochana. 
Chciałam Wam wszystkim podziękować za udział w zabawie.

Postanowiłam zakończyć cykl z Żyrafą Tosią z Czytelni. 
Może w przyszłości go wznowię, ale nie obiecuję, z pewnością nie w roku 2014. 

Jak zauważyliście doszło mi jedno roczne wyzwanie: 
Czytam literaturę amerykańską - będzie ono moim głównym wyzwaniem na rok 2014.

Poza nim mam 4 mniej wymagające wyzwania, które są równie wspaniałe :)) 
Postanowiłam bardziej skupić się na tych zadaniach. Książki, które miałam rozdać w cyklu z Żyrafą zostaną rozdane w powyższych 5 zabawach.

Gorąco zachęcam do wpisywania się do wyzwań, czekają nagrody, jest przyjemność czytania, motywujemy siebie nawzajem :). Blogi osób biorących udział w moich wyzwaniach odwiedzam bardzo często, żeby je lepiej poznać.

Dodatkowo prowadzę kilka cykli:
Pozytywny Rok 2014 -codziennie przez cały 2014 rok.

Jak sami widzicie atrakcji jest pełno (już nie wspominam o normalnych recenzjach książek), więc serdecznie zapraszam do wstępowania do Czytelni. Jesteście tu zawsze mile widziani :). Chcę Was uspokoić, iż nie zamierzam zmieniać szablonu i wyglądu bloga, więc Żyrafa Tosia pozostanie z nami na dłużej :)). Jakoś nie wyobrażam sobie naszej Czytelni bez tej śmiesznej postaci ;) 
Pozdrawiam,
Basia Pelc

34 komentarze:

  1. aaaaa! strasznie się cieszę! gdybym nie była chora to bym poskakała;DDDD pozdrawiam cieplutko, dziękuję za wyróżnienie i w sumie wymieniamy się na konkursy bo u mnie się już zaczął;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załapałaś się na sam koniec zabawy :D Gratuluję! I teraz to marzenie się spełni jak nic! :D

      Usuń
    2. Wiem i cieszę się bardzo, że się wymieniamy :))))

      Usuń
  2. Dołączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam jak wyjdzie Ci rozsuwane menu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poddałam się Kulturko, nie chce mi się nad tym siedzieć, bo dłuuuuuugo by mi to zajęło.

      Usuń
  4. Gratuluję! Szkoda, że to już koniec, a mi nie udało się wygrać i zdobyć Twoich pięknych zakładek:) Ale jak widać jest to początek wielu innych ciekawych rzeczy. Uwielbiam Żyrafę Tosię, więc cieszę się, że będzie z nami nadal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to może wygrasz zakładki tam ;)

      Usuń
  5. Gratulacje dla Tusi. :) A twój Pozytywny Rok już mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie serdeczne gratki dla Marty! ;) Cieszę się ze żyrafka zostaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) I już zerkam na pozostałe wyzwania :) Na razie zdecydowałam się na jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj wahałaś się pomiędzy mną :D no cóż Pani Marcie także należała się nagroda, gratuluje jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja odpowiedź była świetna. Dziękuję za udział i przykro mi, że nie wygrałeś.Zawsze możesz wygrać w wyzwaniach, zapraszam :)

      Usuń
  9. Gratuluję Marto! Twoje życzenie było naprawdę słodkie; życzę, aby Ci się spełniło:)))
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wyobrażam sobie bloga bez Żyrafy:) Gratuluję dla Marty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie by było bez niej, prawda? :)

      Usuń
  11. Dziękuje za zabawę ,choć z Tosię tylko miesiąc byłam oj szkoda że już koniec ...
    Gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zapraszam do wyzwań, nagrody będą :))

      Usuń
  12. Gratuluję! Dziękuję za zaproszenie do wyzwania, jednak póki co mam zastój książkowy, bo rozwaliła mnie grypa. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie, Basiu i dla wszystkich moli książkowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkiego powrotu do zdrowia. Serdeczności xx

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej, i mam nadzieję, że życzenie się spełni :)
    Ps. Ta zakładka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...