wtorek, 21 stycznia 2014

21.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:31 

- czas zachodu słońca: 16:03

- to dzień: Agnieszki, Jarosława, Inez

- święto: Dzień Babci

To chyba jedno z moich ulubionych świąt. Jeszcze kilka lat temu miałam 2 babcie i 1 dziadka. Dziś pozostała mi tylko babcia - mama mojej mamy, prababcia Tosi. Jest z rocznika 29-go. Boże, co za piękny wiek! Marzy mi się, żeby go dożyć - oczywiście w zdrowiu.
Córcia z przedszkolem będzie jutro miała przedstawienie dla babć i dziadków. Uwielbiam ich inscenizacje. Dzieci zdenerwowane, jakie z nich słodziaki! Niektóre płakały przez całe świąteczne przedstawienie - wszystkie ubrane za aniołki. Myślałam, że tam padnę :DDDD.

Wypiszę kartkę, kupię kwiatka i polecę do babci. Oby jak najdłużej żyła...

A Wy planujecie odwiedzić swoich bliskich?

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: tą samą co wczoraj - "Bidul" Maślanki

- moje odczucia względem tej lektury: Niebywała lektura, szokująca, intrygująca, przygnębiająca.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Bądź uczciwy w tym, co robisz.Tylko wtedy to ma sens."

10 komentarzy:

  1. Moje kochane babcie i dziadkowie już nie żyją, ale i tak będę ich gorąco wspominać dzisiejszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to zdecydowanie ważna cecha u ludzi - uczciwość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja babć i dziadków nie mam już od dawna, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, mnie również została już tylko jedna babcia. Niestety, jak wiesz, nie mogę jej odwiedzić, robię to, gdy tylko mogę.

    Co do myśli pani Beaty - to chyba bycie uczciwym wobec siebie jest bardzo trudne. Często oszukujemy sami siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 2 babcie i 1 dziadka. Wiem, jestem szczęściarą. Dzięki temu moje dziecko oprócz 2 babć i 2 dziadków ma jeszcze pradziadków. Mieszkamy daleko więc dzisiaj obdzwoniliśmy wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się u Babć i Dziadków obżarłam dziś... masakra totalna :( ale niestety musiałam obojga dziadków dziś odwiedzić, bo potem nie będę miała czasu. Sesja ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odwiedzę babcię w piątek, bo tak to nie mam jak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też niestety mam tylko jedną babcię, również ze strony mamy. Jednak w piątek obchodzić będzie swoje 90te urodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi już zostały tylko 2 babcie, rok temu miałam jeszcze dziadka był z rocznika 19. Teraz najstarsza jest babcia z rocznika 24, piękne lata :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...