wtorek, 14 stycznia 2014

14.01.2014r. - Pozytywny Rok 2014

Witam
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:38 

- czas zachodu słońca: 15:51

- to dzień: Feliksa, Domosława, Niny, Hilarego, Ordona

- nazwa święta (z całego świata): 14-18 stycznia - Pongal - Święto Urodzaju w Południowych Indiach

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Wielki Marsz" Kinga 

- moje odczucia względem tej lektury: Zniewala mnie ta książka...


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Halo, twoje odbicie w lustrze czeka na ciebie.
Uśmiechnij się.
I powiedz do siebie: "Kocham Cię"."


Co myślicie o takiej książkowej bieliźnie i piżamach? :P:DDD
Ja uważam, że bielizna to niekoniecznie, ale piżamy są naprawdę bajeranckie :)

19 komentarzy:

  1. czytaj, czytaj ten Wielki Marsz! a co do myśli to warto kochać siebie, ale nie do przesady;P piżamki słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, co za dużo, to wyjdziemy na Narcyzów :)

      Usuń
  2. "Zniewala mnie ta książka..." - nawet nie wiesz jak mnie to zdanie cieszy. :D Nie mogę się doczekać mojego weekendu w Czytelni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelimy go w lutym. Pomyśl powoli o wariancie.

      Usuń
  3. Te ostatnie spodnie od piżamy są świetne! Chce takie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak czytam po nocach, więc bez takich piżamek bym się obeszła :) ale są naprawde fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też należę do tych wieczornych czytelników :D

      Usuń
  5. Przedostatnie gatki i ostatnie spodnie piżamowe to byłby mój wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką piżamę to ja chcę ;-). A co do lustra, to przypomniało mi się zdanie, które usłyszałam od wykładowczyni "Uważaj co do siebie mówisz, bo akurat będziesz słuchać", więc spokojnie mogę się chwalić, w końcu usłyszę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym brała te bokserki z pierwszej foty i używała jako piżamy - mają najfajniejszy wzór! :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...