czwartek, 9 stycznia 2014

CZAS NA BIBLIĘ!


CZAS NA BIBLIĘ!

Nowy portal biblijny: www.czasnabiblie.pl

Idea nawiązuje do rosnącego coraz bardziej – zwłaszcza wśród młodych ludzi - zainteresowania Biblią. czasnabiblie.pl to przestrzeń dla rzetelnego i przystępnego poznania Słowa Bożego, miejsce dla dyskusji i modlitwy, ponieważ jesteśmy przekonani, że właśnie nadszedł Czas na Biblię!

Portal powstał jako odpowiedź na zachętę Jana Pawła II do rodzinnego czytania Pisma Świętego. Obejmuje różne środowiska i łączy je wokół Biblii oraz osoby i nauczania Papieża, który 27 kwietnia 2014 roku zostanie ogłoszony świętym.

Przygotujmy się na to wielkie wydarzenie, czytając w naszych domach Słowo Boże wraz komentarzami autorów, a przede wszystkim bł. Papieża.

Będzie to doskonałe wypełnienie jego życzenia i przyjęcie błogosławieństwa, którego udzielił na dwa tygodnie przed swoją śmiercią:

Z  serca błogosławię rodzinom, które wspólnie czytają słowo Boże - Jan Paweł II, 19 marca 2005 r.





Czy zgadzacie się ze mną, że to wspaniała idea?

29 komentarzy:

  1. To naprawdę bardzo ciekawa inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech czytają, przyda im się. Trochę wstyd, że ludzie niewierzący lepiej znają to całe słowo boże od tzw. 'katolików' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I często tak właśnie niestety jest.

      Usuń
  3. Zaraz zobaczę, co to za portal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią go poprzeglądam w wolnych chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, na portal z pewnością zajrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się podoba i na pewno zajrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Ja teraz czytam "Biblię" ze względu na pewne zobowiązania szkolne :>

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości,
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, zobowiązania szkolne dotyczące biblii? Ciekawe to...

      Usuń
  8. ja już od dawna czytam;) mam nawet swoje ze 3 Biblie: w obrazkach, dla młodzieży...uważam, że są świetne i ponadczasowe w porównaniu do naszego kościoła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś taką dla najmłodszych - chyba jest u mamy.

      Usuń
  9. Zajrzałam na portal i wygląda to na ciekawą i potrzebną inicjatywę. Będę zaglądać częściej. Ja też od czasu do czasu sięgam po Pismo Święte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się zdarzało, ale baaaaaaardzo rzadko.

      Usuń
    2. U mnie stoi na półce w widocznym miejscu. Dzięki temu częściej zaglądam do Biblii.

      Usuń
    3. Niedługo otrzymam piękną, dużą Biblię, bo teraz to mam takie kieszonkowe wydanie Nowego Testamentu - bardzo niewygodne do czytania.

      Usuń
  10. Zaglądałam i będę zaglądać, bardzo ciekawa strona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biblię na pewno warto znać i poznać. Już tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, faktycznie niektórzy katolicy powinni tam zajrzeć, jestem ateistką i rozmowy z niejednym "katolikiem" kazały mi się już złapać za głowę. Oczywiście nie mówię o wszystkich, ale strasznie nie lubię wypowiadać się na tematy, których w jakiś sposób, chociaż powierzchowny nie poznałam, więc polecę wierzącym, żeby tam zajrzeli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to lektura dla każdego! Nie musisz wierzyć, żeby ją czytać,

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...