sobota, 25 stycznia 2014

25.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:26

- czas zachodu słońca: 16:10

- Dzień Sekretarki  

;) I to jeszcze w sobotę?:)

- to dzień: Pawła, Miłosza, Elwiry, Tatiany

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Szczury i wilki" Gortata 

- moje odczucia względem tej lektury: Im dalej w las, tym więcej grzybów... Cofamy się w czasie do II wojny światowej, żeby ukazać jak naprawdę było w Auschwitz. Bohaterem jest m.in.: owczarek niemiecki.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Puść. Przestań się spinać. Uwolnij myśli. 
Wtedy rozwiązanie samo do ciebie przyjdzie"
Tak, to się tyczy mnie, jak się wyciszę, na spokojnie pomyślę, przemyślę, przetrawię daną sytuację to od razu coś mi wpada do głowy innego i gryzę ten problem z innej strony:) Am am am.
Też tak macie? Ja zrobiłam tak wczoraj z czymś bardzo ważnym.
Ten spokój przyszedł do mnie z wiekiem. Im jestem starsza, tym bardziej dostrzegam u siebie większe wyważenie i przemyślenie swoich życiowych działań.
Miłego odpoczynku.

7 komentarzy:

  1. Byliście dzisiaj na spacerku?
    Wczorajsza myśl bardzo mi się podobała - coś w sam raz w pracy. Nawet przeczytałam koledze, bo jest problem i widzę, że jeśli nie odrzucą swojej drogi myślenia, nie znajdą rozwiazania, co gorsza nie zdążą zrobić czegoś co MUSZĄ ZROBIĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
    Prawda, że dzień już dłuższy? 16:00 na osi a tu jeszcze jasno :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego odpoczynku! :-)
    Myśli na pewno dzisiaj nie uwolnię, bo uczę się z ... historii. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko możliwe, też lubię czasem nad czymś dłużej pomyśleć, zanim podejmę decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego sekretarkom :D Ja uwalniam myśli przy czytaniu, a dziś miałam na to troszkę czasu. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie jestem spokojna - roztrzepana, ale mająca wszystko zaplanowane; chaotyczna, a poukładana i strasznie niecierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...