czwartek, 30 stycznia 2014

Czytam literaturę amerykańską - zmiany w wyzwaniu.


Pomyślałam, że jednak będzie lepiej jak każdemu uczestnikowi wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ będę przyznawać punkty. Zamiast nagradzać nimi co miesiąc tylko pierwsze trzy osoby, które dodały najwięcej książek, to postanowiłam, że każdy z nas je zdobędzie.

Jak będzie wyglądać punktacja?

1 książka/post = 1 punkt.

Reszta bez zmian - w grudniu 2014 roku nagrodzę 3 pierwsze osoby, które zdobyły najwięcej punktów w ciągu całego roku.

Od stycznia do listopada 2014r. wyłonię zwycięzców najciekawszych wpisów.

Dlaczego zmieniam zasady punktacji? Doszłam do wniosku, iż wielu z nas czyta jedną "amerykańską" książkę miesięcznie i pod koniec roku takie osoby miałyby ciągle 0 punktów - nie chcę takiego smutnego zakończenia :).
Nie gniewajcie się za kolejną modyfikację wyzwania, ale próbuję je ciągle udoskonalać;).
Punkty będą oczywiście dostępne na stronie z wyzwaniem, wszystko będzie jawne.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

16 komentarzy:

  1. Zmiana jak najbardziej na plus :)
    Nie ma niczego złego w udoskonalaniu wyzwania, więc nie przejmuj się niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za :-) mądry i sprawiedliwy pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt za książkę to moim zdaniem dobra i sprawiedliwa punktacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana bardzo mi się podoba, jest wręcz motywujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również podoba się owa zmiana. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ZA...a nawet przeciw :D (cytując naszego klasyka :D:D:D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma za co się gniewać tylko cieszyć, że fajna akcja może być równa dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za :) Szczególnie kiedy mam przestój i totalne "kombo" na uniwerku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepsze jest wrogiem dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za info :)

    A z tą ostatnią książką zameldowałam się dlatego wczoraj, ponieważ myślałam, że - podobnie do innych - będziesz co miesiąc podsumowywać i tak chciałam komplet faktów uściślić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że to fair :) I nikt nie będzie smutny.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...