niedziela, 5 stycznia 2014

05.01.2014r. - Pozytywny Rok 2014

Witam i o zdrowie pytam ;)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 07:44
- czas zachodu słońca: 15:39
- to dzień: Hanny, Szymona, Edwarda
- 5 stycznia - 28 lutego - Międzynarodowy festiwal śniegu i lodu w Harbin, Chiny

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Bajki dla..."

- moje odczucia względem tej lektury: Im więcej tych bajek czytam, tym bardziej jestem zachwycona!


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Wszystko jest kwestią podjęcia decyzji.
Decyduj świadomie o tym, w jaki sposób wykorzystujesz czas w ciągu dnia."

Jeden z moich ukochanych cytatów:
„Czasami natrafisz na książkę, która przepełnia Cię dziwną, ewangeliczną gorliwością oraz niezachwianą pewnością, że roztrzaskany na kawałki świat nigdy już nie będzie stanowił całości, dopóki wszyscy żyjący ludzie jej nie przeczytają. Ale są też dzieła takie jak to, o którym możesz opowiadać innym, książki tak rzadkie i wyjątkowe i Twoje, że dzielenie się nimi wydaje się niemalże zdradą” John Green
Oj, miewam identyczne myśli, za każdym razem czytając ten cytat dostaję gęsiej skórki, jak ktoś niebywale celnie potrafi odkrywać "moje" odczucia :)). Cudownie...

Życzę miłej niedzieli. 


Po południu zapraszam do Czytelni na recenzję "Kronosu" Witolda Gombrowicza.

28 komentarzy:

  1. O, cytat z "Gwiazd Naszych Wina". Wprost ubóstwiam tę książkę! Jest skarbnicą cudownych i życiowych cytatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, ze to z tamtej książki!!! Bo mam go już od kilku miesięcy.

      Usuń
  2. ja właśnie słucham Świat według Blondynki :) Miłego dnia również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cytat:) Cieszy mnie, że dzień się wydłuża, chociaż bardzo wolno, ale jednak przybywa tego słoneczka w ciągu doby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też nie lubię takich krótkich dni.

      Usuń
  4. John Green (przy okazji - znalazłam literówkę, napisałaś literkę "k" zamiast "n") absolutnie swoją twórczością skradł moje serce, cytat piękny, zresztą jak sama "Gwiazd naszych wina". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Camille Eve mnie w tym uśwaidomiła. Nie wiedziałąm, że to ten autor i z tej książki. Dobrze, że jesteś taka czujna ;P

      Usuń
  5. Dla Ciebie również miłej i spokojnej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wzajemnie awiolko. A z czytaniem, to muszę poczekać do wieczora.

      Usuń
  7. :) czytam i się od razu uśmiecham :) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajki zawsze są mile widziane ;) Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat świetny, zatem świadomie decyduję się na czytanie książki :).
    Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ,,Bajki..." mi się podobały;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny cytat. Ja teraz między nauką czytam "Delikatność" :) naprawdę fajna książka, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pierwsze słyszę o takiej książce.

      Usuń
  12. Podoba mi się ten cytat, muszę go koniecznie zapamiętać:)
    Z przyjemnością wybrałabym się na taki festiwal śniegu i lodu. Czekam na śnieg z utęsknieniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na niego czekam z chęcią. Tylko nie za ogromnymi mrozami :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...