poniedziałek, 27 stycznia 2014

27.01.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:23

- czas zachodu słońca: 16:14

- to dzień: Przybysława, Anieli, Jerzego, Jana, Angeliki

Przybysława, Przybysława. 
Moje panieńskie nazwisko brzmi Przybysz.
W nowej klasie dzieciaki zawsze dokuczały mi: "A skąd?" 
Grr! :)))))

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Poczwarka" Terakowskiej

- moje odczucia względem tej lektury: Niesamowita lektura, wzbudza we mnie cały wachlarz emocji. 


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
"Tra la la, lubię poniedziałki! Uśmiechnij się!"
Lubię film "Nie lubię poniedziałku", chociaż lubię poniedziałki.
Poniedziałki bywają wspaniałe, nie zawsze, ale bywają.
A co wy o nich myślicie? Tylko bez przekleństw poproszę ;)
Rano po wyjściu z domu, myślałam, że zamarznę ze trzy razy zanim dojdę do samochodu.
Zimny wiatr mnie niemal powalił, niemal. Na szczęście mu się nie dałam.
Trzeba być silnym! ;)
Poniedziałek rozpoczął mi się cudnie: Tosia nie marudziła, pięknie wstała i się ze mną ubrała, samochód ślicznie odpalił (bez kaszlania) i nawet nie musiałam dzisiaj skrobać szyb - żyć, nie umierać...

13 komentarzy:

  1. Lubię poniedziałki, nie przepadam za to za czwartkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię poniedziałki, ale wtedy, gdy nie pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to jak najbardziej pozytywny poniedziałek! :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie nie lubię poniedziałków;P ale i tak miłego dnia;P

    OdpowiedzUsuń
  5. "Poczwarkę" czytałam jako lekturę gimnazjalną, i pamiętam, ze była niesamowita :)
    Ale jednak muszę ją sobie odświeżyć :))
    A poniedziałki lubię jak jest wolne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam ten film. ;) A poniedziałki nie są dla mnie wyjątkowo wkurzające, dzień jak każdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię każdy dzień tygodnia, a najbardziej weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poniedziałek też okazał się dla mnie dobrym dniem :D Zaliczyłam kolokwium z htmla i CSSa na 5, zrobiłam pyszną zupę i w końcu mogłam się zrelaksować, nie na długo, bo jutro nauka, a w środę i czwartek czekają dwa kolokwia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemilczę dzisiejszy ból głowy... Poza tym poniedziałek był w porządku. To tak na zakończenie dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas zachodu słońca w dalszym ciągu jest zbyt wczesny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię ten film. Oglądałam go chyba ze sto razy:) I ta kultowa rola Bohdana Łazuki. Może w weekend znów obejrzę?!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...