piątek, 10 stycznia 2014

Ann RK w Czytelni - cykl: Wasz weekend w Czytelni, wpis 1/2.


Weekend Ann RK w Czytelni składa się z:

--------------------------------------------------------------


Ogromnie ciężko jest napisać coś o sobie, zwłaszcza coś mądrego. Na szczęście Basia nic nie wspominała o tym, że mądrze być musi.

Książki. Film. Muzyka. Ludzie. Fotografia. Handmade. Podróże. Architektura wnętrz. Sztuka. To mnie kręci najbardziej, ale wiadomo - dobra krótka, na wszystko czasu nie wystarcza. Gdy robię się aspołeczna, najczęściej zakopuję się w książkach. Najlepiej, gdy opowiadają one o ciekawych, często zwykłych -niezwykłych ludziach, podróżach po interesujących miejscach, ludzkiej naturze lub... świecie zbrodni. Uwielbiam kryminały, im mroczniejsze, tym lepiej. Tylko nie myślcie o mnie źle - muchy bym nie skrzywdziła (chyba, że jest upierdliwa), a kota ciągnę za tylko od czasu do czasu i na dodatek delikatnie, bo kot ma zęby i nie zawaha się ich użyć. Kot zwie się Mysza i pomaga mi w prowadzeniu bloga, za kocie chrupki zgadzając się na pozowanie do niektórych zdjęć.

Dygresja, to moje drugie imię. Od książek szybko doszłam kocich chrupek. A przecież są jeszcze filmy, które oglądam może nieco rzadziej niż kiedyś, ale wciąż nałogowo. Jest muzyka, bez której robi się smutniej na duszy i jest cała masa innych rzeczy, na które niestety brak mi czasu.

No dobra, bo jak już zacznę to szybko nie skończę (choć musicie mi wierzyć, wolę słuchać niż mówić). W ramach Weekendu w Czytelni, Basia przeczytała "Gołębiarki" Alice Hoffmann, powieść, która zrobiła na mnie wielkie wrażenie i wylądowała na drugim miejscu na liście najlepszych książek, jakie przeczytałam w ubiegłym roku. Mam nadzieję, że i Basia się nie zawiodła i jej recenzja będzie równie entuzjastyczna jak moja (Barbaro, ostrzegam! Mysza już ostrzy kły i pazury, więc dobrze się zastanów, zanim cokolwiek napiszesz!).

Korzystają z gościnności właścicielki Czytelni, chciałabym Was zaprosić na mojego bloga Myśli i słowa wiatrem niesione oraz do udziału w wyzwaniu Polacy nie gęsi.

Ufff... Aż tak bardzo nie bolało. :)

60 komentarzy:

  1. Aniula, to jest śmieszne, ale już się zaczynam bać Myszy :P
    Dziękuję za udział xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie jest śmieszne. Mysza wygląda w tej chwili mniej więcej jak ten miś: KLIK

      Pamiętaj, jeszcze możesz wprowadzić poprawki w recenzji. :D

      Usuń
    2. O żeż Ty w mordę jeża, aż padłam na twarz hahahahahaha. A te pazurki jak równiutko ułożone. Ale czaderskie zdjęcie!

      Usuń
    3. To sobie idę popoprawiać :P

      Usuń
  2. O jak miło, bardzo przyjemnie poznać kolejnego blogera odrobinę bliżej :)

    Swoją drogą, też zasadzam się na 'Gołębiarki'. Chyba najwyższa pora wreszcie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, jutro w południe opublikuję recenzję.

      Usuń
  3. Do Ani zawsze warto zaglądnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już Basiu musisz dobrze napisać o "Gołębiarkach" - zemsta kota może być straszna i fatalna w skutkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto czytał "Czarnego kota" Poego, ten wie :P

      Usuń
    2. O, kurczaki, nie czytałam!!! Aż się boję zerknąć :))

      Usuń
    3. Mam w zbiorku, nadrobię :)

      Usuń
    4. Koniecznie przeczytaj - to jedno z najbardziej znanych opowiadań Poego, obok trylogii o Auguście Dupinie :)

      Usuń
  5. podpisuję się pod zachwytami Ann na temat Gołębiarek. cudowna powieść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potwierdzę, nie zaprzeczę - dopiero jutro :)

      Usuń
  6. Aniu już Cię trochę znam, teraz poznałam ciut lepiej. Nie zapominam, że dzięki Tobie na mojej półce czekają"Gołębiarki" do czytania i muszę je wyciągnąć, by były pod ręką to je wcześniej przeczytam. Nowe książki u mnie przeważnie muszą nabrać mocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha. Też tak miewam Natanno :) - nowości mogą poczekać :).

      Usuń
  7. Basiu, z niecierpliwością oczekuję recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę o sobie pisać, więc jestem pełna podziwu dla Ani. Jej blog znam i często tam bywam. Świetne miejsce, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, jej blog jest wspaniały.

      Usuń
  9. Jakie Ty masz świetne pomysły na akcje na blogu, tą Panią znam i lubię od czasu do czasu zajrzeć na jej bloga, a na recenzję książki czekam nie cierpliwie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa ;) to ja dodam że od Ani trafiłam do Basi :)
    O nie nie proszę tu bez straszenia kotkiem, bo ja pieska podeślę, a nawet dwa ( żart ) - liczę na rzetelną recenzje Basiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obiecuję, że taka ona będzie :). A piesek może się miejscami przydać :) Ale tylko na chwileczkę. Ja mam kotkę Helenkę, ona też może pokazać myszy niezłe pazurki :)

      Usuń
  11. Ciekawie o sobie napisałaś Aniu :) Fajnie dowiedzieć się nowych rzeczy o bloggerach :D

    Jestem ciekawa Twojej recenzji "Gołębiarek", Basiu; przymierzam się do przeczytania tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie! Jutro dodam post.

      Usuń
  12. Aniu, miło więcej o tobie się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja natomiast dzięki twojemu opisowi polubiłam twoją kotkę Aniu : )
    Pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam się troszkę bać tej jej Myszy :P:)))

      Usuń
  14. Podoba mi się pomysł na ten cykl. Można dowiedzieć się czegoś więcej o innych blogerach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale nie trzeba:) Zależy jaki wariant wybierze mój gość.

      Usuń
  15. Basiu, jestem ciekawa Twojej recenzji "Gołębiarki". Jutro do Ciebie zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uch, skoro druga na liście najlepszych, to ja z utęsknieniem oczekuję recenzji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przeczytałabym "Gołębiarki". Fajnie, że akurat dzisiaj na Twoim blogu Ann RK, bo sama czytam jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I już wiem ciut więcej o Ann :-) fajny ten cykl :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bloga Ani czytuję - fajnie poczytać co piszę o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ania jest super i ma świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ciekawością przeczytałam kilku zdań o Ani, a teraz czekam na recenzję "Gołębiarek".:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję już znalazłam:) Chyba o 10.45 jeszcze nie do końca byłam obudzona... ;)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :)) Też tak miewam :)

      Usuń
  22. Aneczka! Powinnaś była jeszcze gratis dorzucić tu focię Myszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Ewą;P a poza tym wyzwanie i blog świetne - ja osobiście zawsze "wychodzę" z niego zadowolona;) i ciekawa poznanych tak książek i filmów;)

      Usuń
    2. Ejże, drogie Panie! To MÓJ weekend, a nie tego małego potwora, który zagarnia MÓJ fotel, MOJĄ poduszkę, MOJE kapcie, a nawet MOJE książki (oczywiście najchętniej tę, którą właśnie czytam)!

      Nie zgadzam się na publikacje tej wrednej paszczy kociej terrorystki podczas MOJEGO weekendu! No!

      Usuń
    3. Zazdrosna o Myszę? Toż to szok:P
      Moja Helenka też tak podbiera, muszę walczyć o swoje, decyduje prawo dżungli. Zawsze mogę ją przegłodzić dzień i od razu jest milsza :PPP

      Usuń
  23. O matko, ale się uśmiałam! Też mi tu zabrakło fotki Myszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to w komentarzu dodała Niedźwiedzia :P

      Usuń
  24. Wchodząc tutaj zawsze mogę liczyć na dobrą rozrywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog Ani jest rewelacyjny!! Ania pisze niesamowicie, perfekcyjnie, a zarazem tak przejrzyście i zachęcająco. Trudno nie sięgnąć po książkę, którą zrecenzuje u siebie na blogu i poleca jako dobrą lekturę:)) Super pomysł, super post Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój post, tylko Ani:) Ale pomysł już mój:) Dziękujemy :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...