piątek, 21 marca 2014

Weekend Doomisi ♥ w Czytelni - wpis 1/2

Na weekend Doomisi ♥ (http://czytelniadominiki.blogspot.com/) w Czytelni składają się dwa posty (wariant C):
- poniższy wpis Doomisi ♥ (piątek),
- wpis Basi Pelc: kilka słów o Doomisi ♥ i recenzja książki "Książę Mgły" Zafona (sobota).

Mówi się, że najtrudniej jest pisać o sobie. W moim przypadku stety/niestety jest to stuprocentowa prawda :)
Na początek chciałabym przywitać się ze wszystkimi osobami, które mnie znają, bądź chociaż kojarzą :) Dla osób, które nigdy o mnie nie słyszały, krótkim słowem wstępu  powiem, że mam na imię Dominika, przeżyłam już 16 lat ( no dobra- z ogonkiem :D), oraz kocham czytać. Okej,  to ostatnie mogłam sobie odpuścić ;D
Tak więc witajcie ;)
Hi, Hello, Salut, Cześć :)
Nie ma we mnie nic niezwykłego. Nie posiadam skrzydeł, magicznych mocy, cudownych zdolności, ani niczego co w oczach ludzi czyniłoby mnie inną. Jestem zwyczajną dziewczyną, z głową pełną marzeń, z określonymi planami na przyszłość i wielkimi ambicjami, aby plany te spełnić. Pojęcie motywacji, to już zupełnie inna sprawa :)
Mam wspaniałą rodzinę, niezastąpionych przyjaciół, czyli grupę ludzi, którzy zawsze mnie wspierają w tym co robię, choć nie zawsze się ze mną zgadzają. Marzę o posiadaniu własnego zwierzątka, najchętniej kotka lub psa, który codziennie witałby mnie po przyjściu ze szkoły. Moim pierwszym nałogiem są słodycze, które mogłabym jeść w hurtowych ilościach. Uwielbiam zwłaszcza wedlowskie czekolady, kwaśne żelki oraz cukierki- galaretki.
Moim drugim nałogiem są książki. Pochłaniam to co czytam. Dla niektórych jest to niezrozumiałe. No bo jak można tyle czytać, tyle wydawać na książkę, która po przeczytaniu leży sobie spokojnie na półce? A po co w ogóle czytać po raz drugi coś co się już zna? Przeczę stereotypowi nastolatki, która nie robi nic tylko imprezuje. Kocham czytać. Kocham blogować. Kocham oglądać filmy. Kocham zakupy. Kocham to co robię. Po prostu kocham swoje życie :D

Mój Weekend w Czytelni upłynie pod znakiem Carlosa Ruiz Zafóna i jego debiutanckiego "Księcia Mgły". Cieszę się, że mogłam poznać tą książkę, i polecić ją Basi. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
Ja tymczasem chciałabym gorąco pozdrowić wszystkie osoby, które to czytają oraz przesłać  wirtualne buziaki dla każdego z osobna :D  

8 komentarzy:

  1. Księcia Mgły czytałam dobra książka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami zaglądam na blog Dominiki. Bardzo fajna, sympatyczna blogerka. Co do Carlosa Ruiz Zafóna akurat nie przepadam za jego twórczością, ale mam nadzieję, że w przypadku Basi będzie zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem recenzji tej książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak niestereotypowa nastolatka, oby takich zaczytanych było jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja ślę buziaki i całusy;) Domi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrowienia, miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...