niedziela, 2 marca 2014

02.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:18

- czas zachodu słońca: 17:17

- to dzień: Heleny, Halszki, Pawła, Radosława

-Losar, Tybetański Nowy Rok

-Oscary, Nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej
źródło
-1-2 marca - Yap Day, festiwal tradycji na wyspie Yap w Mikronezji.

Więcej o Yap Day (o ile zrozumiecie tłumaczenie zdań - zapewne wykonane przez google translator) znajdziecie tutaj.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: 
- moje odczucia względem tej lektury: 


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wyprowadź się dzisiaj na spacer.
Zobaczysz, że świeże powietrze i tlen 
od razu przynoszą ulgę i radość.
W niedzielę? Na spacer? ZAWSZE!
Jak nie idziemy do parku,
 to jedziemy do lasu - narobić hałasu ;).

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

13 komentarzy:

  1. Też uwielbiam rodzinne spacery w niedzielę, ale niestety tym razem choroba nas dopadła :(
    Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na galę Oscarową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jak rozłożą się Oscarowe siły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spacer? O tak! Kocham spacery!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię spacerować :) Szkoda, że dzisiaj szaro, buro, ponuro, zimno i od rana mgła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty!!! U mnie pięknie i słonecznie!

      Usuń
  6. Po powrocie do domu po 3 nad ranem nie mam siły chodzić... A powietrza nawdychałam się wczoraj. Poza tym u mnie pochmurno... Może pod wieczór się sprężę, bo jutro znów mam biegany dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 3 rano? No nieźle ;D

      Usuń
    2. Spektakl skończył się o 22.30, a z Gdyni do mnie jest kawałek drogi. To i tak wcześniej niż 2 tygodnie temu ;)

      Usuń
  7. Ja też sobie dziś spacerowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że zima nie jest taka sroga, to chce się chodzić na spacery :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...