sobota, 15 marca 2014

15 marca - Pozytywny Rok 2014. 10 minut dla siebie.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:50

- czas zachodu słońca: 17:40

- to dzień: Longina, Klemens, Ludwiki


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Znajdź dzisiaj dziesięć minut dla siebie.
Połóż się na kocu na podłodze i rozciągnij
swoje ciało - tak jak ono ci podpowie.
Jejku, dzisiaj może być trudno, ale zrobię to w tygodniu. Ale świetna rada!!!

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Dom nad jeziorem smutku" 

-moje odczucia względem tej lektury: Nie jest za wesoło... ale język utworu bardzo mi się podoba.


I co mi się dziwić, że lubię rosyjskie klimaty. Jezioro Bajkał, Rosja, źródło zdjęcia.



Rosja jest piękna.
Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

15 komentarzy:

  1. Aż chyba skorzystam z porady i rozłożę się dzisiaj na podłodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to jezioro, na żywo pewnie jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia.
    10 minut dzisiaj na pewno dla siebie znajdę. Albo i więcej :)
    Miłego dnia, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 minut to niedużo - chyba się skuszę na to rozciąganie.
    Zdjęcia rewelacyjne - faktycznie Rosja przedstawia się ciekawie.
    Udanego weekendu Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, są miejsca w których Rosja jest cudowna! Aż mnie zmotywowałaś do przeszukania internetu w znalezienia zdjęć zimowego Bajkału. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkie na podłogę i się przeciągamy, wyciągamy i rozciągamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myślałam, że Rosja może być tak piękna. Jednak zdjęcia są na to najlepszym dowodem.

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 minut dla siebie... Ach, byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyginaj śmiało ciało ....ja je codziennie naginam przeginam i ciągle mało ..... ;) To ja dla odmiany idę bóstwo z siebie robić hihi ;)
    Piękne są te kryształy lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Rosji jeszcze nie byłam i jakoś mnie tam nie ciągnie ;) Ale zdjęcia rzeczywiście ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wygląda zimowy Bajkał! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz znalazłam dla siebie te 10 minut, a już czas iść spać.

    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...