poniedziałek, 31 marca 2014

31 marca - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:11

- czas zachodu słońca: 18:08

- to dzień: Beniamina, Dobromierza, Leonarda, Gwidona, Balbiny


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wiosna na dworze
i wiosna w sercu.
Tak chcę.
Zmiana czasu mnie od rana ogłupiła, ale piękna pogoda wynagradza wszystko.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ślady krwi" Jan Polkowski

-moje odczucia względem tej lektury: niezwykle interesujący obraz polskości. Zagmatwany, nieoczywisty, niejasny.



Na poprawę humoru proponuję jeden z moich ukochanych wierszy :)

Małgorzata Strzałkowska

Spacer

Piaszczystą dróżką,
w promieniach słonka,
poszły na spacer
małe stworzonka-
czarny ślimaczek,
tłusty pędraczek,
czerwona mrówka,
biały bielinek,
żółty cytrynek
i boża krówka,
zielona żabka
i żabki babka,
włochata liszka,
mała biedronka,
pasiasta stonka 
i polna myszka.
Wróciły dróżką,
nim zaszło słonko,
bo zimno było
małym stworzonkom.

Co dalej? Nie wiem. Skończył się dzionek.
W nocy nie widać małych stworzonek.

Bajka pochodzi z tego zbiorku:


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

8 komentarzy:

  1. Wierszyk wspaniały! Faktycznie poprawia humor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj mam urodzinowy dzień, bo kolejny rok zaczyna mój mężczyzna... No i staram się, żeby dzień był pozytywny przede wszystkim dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się cieszę widząc wiosnę na dworku. jest cudnie, aż czuje napływ sił witalnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś słoneczko zagościło i świeciło cały dzionek, ale...tej ukradzionej godziny jednak mi bardzo brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna wygląda cudownie, jak pięknie na nią patrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...