czwartek, 13 marca 2014

13 marca - Pozytywny Rok 2014. Lista najseksowniejszych pisarzy;)

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:53

- czas zachodu słońca: 17:37

- to dzień: Bożeny, Krystyny, Ernesta


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Zaufaj sobie. 
Ty znasz siebie najlepiej.
Ale przednia myśl!!!!
Koniecznie muszę ją zapamiętać. A niby takie to oczywiste...

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Wiosna życia" Artur Kosiorowski

-moje odczucia względem tej lektury: To książka o młodości, której zasmakowało wielu z nas. Bardzo interesująca publikacja.


Bibliotekarki nie tylko zaczytują się w książkach, ale także interesują się ich twórcami.
Otóż panie bibliotekarki postanowiły utworzyć listę najseksowniejszych pisarzy. Zerknijcie na wpis pod tym linkiem. Pan Twardoch zdecydowanie wygrywa także i w moich oczach, ale hahahaa numer trzynasty na liście, czyli czarny koń zawodów, toż to kandydat, którego mamy traktować chyba z przymrużeniem oka;). Zgadzam się z komentarzem pod tamtym postem autorstwa Mariańskiej, iż: W przypadku niektórych panów bardziej "seksowna" jest ich twórczość.
Nic dodać, nic ująć ;)

Jeżeli jesteśmy w klimatach pisarzy i ich... zmysłowości, to znalazłam także i inną listę TOP 10 najseksowniejszych pisarek i pisarzy według Marty Marciniak. Szczepana Twardocha także tutaj nie zabrakło.
źródło zdjęcia
Co myślicie o takich listach? Znaleźliście tam swojego... ulubieńca?
Oczywiście wygląd w ich przypadku nie jest aż tak ważny, bo wielu z nich tworzy wspaniałe dzieła, ale na niektórych z nich z przyjemnością... zapuściłam żurawia ;).

Post z cyklów:
Rozmaitości
Pozytywny Rok 2014".
Bibliotecznie

22 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że lista autorstwa Marty Marciniak zdecydowanie bardziej mi przypadła do gustu :). Twardoch ma trochę złowrogi wyraz twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest cały złowrogi, taki... niepokorny. Tacy pociągają nas przecież najbardziej!

      Usuń
    2. Witkowskiemu i Mansztajnowi też nie brakuje uroku, ten pierwszy wygląda jak brat bliźniak nauczyciela z mojego liceum :)

      Usuń
  2. nono, ciekawa lista :D A myśl faktycznie fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na czym oko zawiesić :)) Panie rzecz jasna wszystkie są piękne, zaś z panów najbardziej podoba mi się Jakobe Mansztajn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ciekawy pomysł na listę. Ale czy wygląd jest najważniejszy? Wydaje mi się, że jednak talent. O połowie pisarzy nawet nie słyszałam. Pewnie kierowano się urodą, a nie dorobkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło być tylko urodą ;)

      Usuń
    2. Tak, ja też nie znam wszystkich -kto wie, może zaważyła w tych przypadkach uroda ;).

      Usuń
  5. Czytałam różne zestawienia, ale takiego jeszcze nie:) Pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znalazłam tam moich ulubieńców, ponieważ większości w ogóle nie znam :D
    A myśl Pawlikowskiej... trzeba zapamiętać i codziennie powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby oczywista myśl, ale nie do końca na co dzień zdajemy sobie sprawę z jej oczywistej oczywistości. Dlaczego? Bowiem prostota jest najtrudniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ciekawy ten pomysł na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tą listą. Zawsze jest to sposób na propagowanie czytelnictwa. Mam wrażenie, że panowie, którzy się znaleźli na tej liście są na tyle różni, że każdy znajdzie tam mężczyznę w swoim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że jednak ich twórczość jest bardziej seksowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz Basiu, chyba musiałabym każdego posłuchać. Mój narząd seksu mieści się w uszach ;)
    Albo przeczytać każdego z nich i zobaczyć, który sprawi mi największą przyjemność ;) :P
    (hej hej, to dobry pomysł na wyzwanie, o! ;)
    Jest kilku, którym dobrze z oczu patrzy (Twardoch taki tego panie, smyntny).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy komentarz ever! Nie ma to jak głęboki, męski głos! ;D

      Usuń
  12. Nie ma moich ulubieńców :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja już wolę czytać - niż podziwiać takie listy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buahahaha, nr 13 rzeczywiście powala:D A pan Twardoch - nie powiem, całkiem całkiem... ;) hihi

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...