sobota, 22 marca 2014

22 marca, Pozytywny Rok 2014. Międzynarodowy Dzień Wody

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:33

- czas zachodu słońca: 17:52

- to dzień: Katarzyna, Bogusława

- Międzynarodowy Dzień Wody


W Koszalinie ten dzień był obchodzony wczoraj

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Nie szukaj w nim wad.
Szukaj zalet w sobie.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Kochani, dzisiaj mam fajrant ;), labę, nie czytam. Cały dzień na zajęciach. Wieczorem The Voice of Poland:) Nie dam rady nic poczytać. Przecież się nie rozerwę ;)))
Czasami byłoby miło się rozdwoić i robić różne przyjemne rzeczy w jednym czasie, prawda?
Ech...
Miłego weekendu kochani.
Pozdrawiam

Przypominam, iż 21-23 marca trwa weekend Doomisi w Czytelni.


Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

5 komentarzy:

  1. Miłego i jak widzę aktywnego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak niby miałam nic nie czytać kilka dni temu, ale zagłębiłam się w ,,Intruza" i przepadłam:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami człowiek się przeczyta i ma dość literek :) Na szczęście na krótko. Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądam "The Voice of Poland" ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...