niedziela, 16 marca 2014

16 marca - Pozytywny Rok 2014. Chmury.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:50

- czas zachodu słońca: 17:41

- to dzień: Izabeli, Oktawii, Hilarego


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Dzisiaj gotujemy kaszę na obiad! 
Gryczana z grzybami, a może
jaglana z rodzynkami i miodem? 
Albo jęczmienna z warzywami? 

Pomyślę nad nią, pomyślę :)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Dom nad jeziorem smutku" 

Chmury potrafią być niesamowite!!! Źródło zdjęć.






Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, chmury są cudowne. Jak byłam mała, to lubiłam na nie patrzeć i wymyślać do czego są podobne :)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uwielbiam się gapić na chmury! Kaszy za bardzo nie lubię, ale w pt na obiad mama zorbiła pyszne pierogi z kaszą i pieczarkami, i tak mi smakowały, że aż się sama sobie dziwię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, zdjęcia niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, jak za dzieciaka uwielbiałam gapić się na chmury ;) Odkrywałam w nich różne kształty. Teraz też mi się to zdarza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Robią wrażenie. Nie mogę się wprost naprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne chmurki:)
    Ja kaszy nie jem, ale może rodzinka się skusi:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza fotka jest niesamowita!

    W przeciwieństwie do myśli na dziś Pawlikowskiej. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest fenomenalne:) Aż trudno uwierzyć, że chmury mogą przybierać takie kształty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer 3 to dla mnie totalna MAGIA.... cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne te zdjęcia chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there friends, its impressive article regarding teachingand
    entirely defined, keep it up all the time.

    Feel free to surf to my web site; dentist brighton lake ()

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...