niedziela, 23 marca 2014

23 marca - Pozytywny Rok 2014. Wiara w siebie.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:30

- czas zachodu słońca: 17:54

- to dzień: Pelagii, Oktawiana, Feliksa, Zbysława


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Ciągle czekasz, żeby ktoś cię pochwalił.
Już wystarczy. Uwierz w siebie.
Czasami dobre słowo od kogoś potrafi uskrzydlić, ale jeżeli będziemy czekać tylko na pochwały od innych, to się w sobie zagubimy. Wiara w siebie, to coś wspaniałego. Odwagi...

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Blask trawy pampasowej" Karolina Janowska

-moje odczucia względem tej lektury: Nie jest zła, ale wydaje się być taka... przewidywalna.Zobaczymy jak będzie dalej - jestem niemalże w połowie. 
Podoba wam się jej okładka? Mi nie za bardzo.


Dzisiaj jestem znowu cały dzień na zajęciach :) Jeeeej ;)
Życzę wszystkim udanego dnia.

Przypominam, o tym, że trwa Weekend Doomisi w Czytelni:
-wpis Doomisi (z piątku).
-wpis Basi Pelc i recenzja "Księcia Mgły" (z soboty).


Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

15 komentarzy:

  1. Faktycznie, średnia ta okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się właśnie ta okładka spodobała :-) miłych zajęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieciekawa ta okładka.
    Udanej niedzieli Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że dobre słowo od kogoś potrafi uskrzydlić.
    Co do okładki książki- jest koszmarna.

    OdpowiedzUsuń
  5. okładki widywałam gorsze, ale na tą również nie zwróciłabym uwagi w księgarni. Poza tym jest taka przytłaczająca. :|
    Ciekawych zajęć w takim razie :) i miłej niedzieli Basiu ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. "Blask trawy pampasowej" - bardzo dobra lektura. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Okłada taka sobie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Blask trawy pampasowej" będę właśnie czytać :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie okładka jest straszna... Brrrr!

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka też mi się nie podoba, taka... hm, bez wyrazu, nic nie przedstawiająca. A myśl Pawlikowskiej na dzisiaj idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz częściej widze na blogach tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka nie, ale tytuł baaardzo intrygujacy i piękny.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...