piątek, 7 marca 2014

O rety, o rety, sówkowe gadżety!

Kolejne sówkowe gadżety postanowiły do mnie dołączyć ;)
Cztery urocze sówki otrzymałam od mamy. Moja ulubiona, to ta ślicznotka po lewej.
 Sówka-poduszka z Biedronki - mąż kupił mi ją na Walentynki ;)
 Torebka, w której Tosia trzyma swoje skarby. W Dzień Kota 17 lutego córka przebrana za kota, zabrała w tej torebce plastikowe mleczko i rybki :P.
 Pięć użytecznych kubeczków- i do tego są takie fajne :).
1)  Najśliczniejszy na świecie - mój ulubieniec (od mamy).
2)  Ten kupiłam sobie sama (w Balbinie chyba za 7,99zł).
3) Prezent od mamy:
4) Ten kupiła moja mama z myślą o Tosi - jest malutki.
 5) Ten został kupiony w PEPCO - cena: około 6zł.
Pierdoły pierdołami, ale fakt jest taki, że je lubię i pewnie nie tylko mi sprawiają one wiele radości, prawda? Moje ulubione gadżety, to poręczne i wygodne kubki nr 1 i 2  i walentynkowa poducha-sowa.
Sówkowe gadżety dodaję do Zdobyczy Czytelni..

Post z cyklu: Rozmaitości

28 komentarzy:

  1. Niebywałe! U nas też sówki na topie :). A torbę z identycznym motywem co Tosia mam i ja - tylko dużą i lakierowaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą torbą to jest ciekawa historia, bo kupiłam ją dla siebie. Mamie się bardzo spodobała, więc jej oddałam w prezencie. A jak byłyśmy u mamy z Tosią, to spodobała się Tosi i wróciła do nas - zatoczyła koło :).

      Usuń
  2. Torba prześliczna! Chętnie widziałabym ją u siebie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja. :)
    Zwłaszcza ten kubek od mamy. Wcale się nie dziwię, że jest Twoim ulubionym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy kubeczek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kubeczki, teraz sówki są na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam motyw sowy, tylko niestety w żaden gadżet się jeszcze nie wzbogaciłam. :) Kubki są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. choruję na kubeczki i ja mam ale tylko jeden z sówką;) słodko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kubki, piszę to jako wielka fanka tego tworu ;d Ja sama zbieram ich całą masę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że masz sówkowego świra. Bardzo to pozytywne. Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham sówki! To takie urocze i bystre zwierzaki. A kubeczki są cudowne. Ja ostatnimi czasu poluję na wielgachną sówkową-torbę i pościel w sowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała paleta sów:) Torebka podoba mi się najbardziej. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolekcja sówek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Kubek nr 2 sama bym chciała mieć. Ja to chyba rozejrzę się za kubkiem z żyrafą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - też szukałam, ale jakoś niczego nie mogę dostać.

      Usuń
  14. Tak, sówki ostatnimi czasy robią karierę :)
    Mam i ja - dwie sówki podpórki do drzwi stoją u chłopaków ;):)))
    A śliczne (z tym że dość drogie ok 50 zł) znalazłam w księgarni Świat Książki -filcowe, dla dzieci, do samodzielnego zszycia torebki - sprezentowałam bratanicom na urodziny. I one i rodzice byli zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej! Te kubeczki są urocze i takie piękne! Muszę sobie w końcu sprawić jakiś kubek z sową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówki rządzą <3 wszystko piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz musisz dla tych wszystkich sówek i sów posadzić las, by miały, gdzie gniazdować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że tak lubisz sowy. Piękne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Aż tak ich nie lubię, ale wszyscy mnie nimi uszczęśliwiają, więc tak mi się one zbierają :P 1 kubek kupiłam sobie sama-i tylko to :)

      Usuń
    2. A dlaczego akurat sowy? Chyba słoniki są bardziej popularne ;)

      Usuń
    3. Pewnie tak. Ale rodzina kojarzy mnie z książkami i biblioteką, a te z kolei kojarzą im się bardziej z sową, niż np. ze słoniem.

      Usuń
  19. https://pl-pl.facebook.com/TulikiNIKKI - zapraszam tu znajdziesz sowiaki;) pozdrawiam a kolekcja Twoja SUPER.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...