środa, 12 marca 2014

12.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:55

- czas zachodu słońca: 17:35

- to dzień: Grzegorza, Justyna, Alojzego, Bernarda

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Uśmiecham się do ciebie i podaję ci rękę.
Chodź. Będzie dobrze.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Wiosnę życia" Artura Kosiorowskiego
WIOSNA ŻYCIA TO AUTOBIOGRAFICZNA POWIEŚĆ DROGI, A GŁÓWNY BOHATER TO ROMANTYCZNY WAGABUNDA. NAPISAŁEM TU O WĘDRÓWKACH PO KRAJU GRUPKI ZNAJOMYCH, POSZUKIWANIU PONADCZASOWYCH WARTOŚCI, SENSU W RELIGII, MIŁOŚCI, MUZYCE I... CHCIAŁBYM ZAPROPONOWAĆ CI OPOWIEŚĆ O NIEZGODZIE NA OTACZAJĄCY ŚWIAT I POSZUKIWANIU WŁASNYCH ODPOWIEDZI BEZ WZGLĘDU NA TO JAK RYZYKOWNE MIAŁOBY TO BYĆ PRZEDSIĘWZIĘCIE. - źródło
źródło

-moje odczucia względem tej lektury: Brzmi interesująco. 

------------------------------------------------------------------

25 lutego 2014r. w Gazecie Wyborczej zobaczyłam reklamę tej książki:
Tekst Wisławy Szymborskiej na okładce:
"Kto powiedział, że Anglicy 
uczęszczają do teatrów, 
tego rąbnę po przyłbicy 
pod kościołem Bonifratów".
Co mnie tak w niej zainteresowało?
Ciekawy tekst reklamujący:
"Grecja ma sielanki, 
Anglia limeryki, 
Japonia haiku, 
Polska limeryki."
Pozycja jest podobno dostępna na rynku od 15 lutego br. Czy komuś z was było dane zapoznać się już z tą publikacją? Co tu dużo mówić - jestem nią zaintrygowana :).

Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

Prasa (dział dzienników i czasopism)

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o ,,Moskalikach'', ale przyznam, że zapowiadają się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być interesująca. Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ani nie słyszałam o tej publikacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tej książce z moskalikami (wymyśliła je Szymborska).
    Chyba nie coś jest tak w tej drugiej rymowance, bo i Anglia, i Polska mają limeryki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam tak, jak było w reklamie :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna okładka. Mega pozytyna. Poza tym mam jakąś słabość do pociągów, może dlatego, że mieszkam dość blisko torów kolejowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytywałam kiedyś moskaliki Szymborskiej.
    Ta kobieta była fenomenalna w tym, co robiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce :)) Dzisiaj widziałam wschód słońca - cudownie, że dzień jest coraz dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...