środa, 5 marca 2014

05.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:11

- czas zachodu słońca: 17:22

- to dzień: Adriana, Fryderyka, Teofila. Oliwii

-Popielec

-Dzień Teściowej - co to za durnowate święto???!!! Czy może tylko ja tak myślę?

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Czarna polewka" Małgorzaty Musierowicz, tom 17 Jeżycjady.
- moje odczucia względem tej lektury: Ostatnio przeczytałam z Jeżycjady: "Żabę" "Opium w rosole" i "Nutrię i Nerwusa". Cóż mogę powiedzieć? Ubóstwiam tę serię. Miłosne perypetie, wielu bohaterów, ciągle coś się dzieje, zachwycające przygody. Polecam i młodym i starym :).


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Dbaj o siebie. Twoje zdrowie
zależy od tego co jesz i pijesz.
Ech, staram się, dbam, ale czasami średnio mi to wychodzi:))

Miłego dnia.



Zachęcam do wiosennego konkursu u Gosi B. - Zielono mi :))

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

15 komentarzy:

  1. W podstawówce bardzo Musierowicz lubiłem, później nasze drogi się jakoś rozeszły ;) Miłej środy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za reklamę Basiu:)
    Coraz dłużej jest widno. Jak ja to lubię, to codzienne wydłużanie się dnia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święto teściowej faktycznie jakieś durnowate :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowo zaczęłaś te cykl prawie od końca (bo od "Żaby"). A teraz widzę idziesz już po kolei ;) Ja nie czytałam tylko ostatnich 3 książek, ale mam w domu cały cykl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale to z biblioteki i inaczej nie mogłam. Ech, jakbym miała całość na półce... Pobożna życzenie ;).

      Usuń
  5. miłego dnia :)
    fakt co to za święto dzień tesciowej brr
    a podobno dzis też dzień dentysty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też sie staram, ale przed chwilą zjadłam 3 cukierki czekoladowe z galaretką...
    Całą Jeżycjadę przeczytałam 2 lata temu. Wolałam te stare tomy, gdy akcja toczy się za komuny, te wspólczesne były w mej ocenie czasami pisane na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej mało dbam o to, co jem i pije, dlatego skutki mojego niedbalstwa widać gołym okiem niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że istnieje takie święto. Nie mam teściowej. Nie miałam nigdy, bo umarła zanim poznałam jej syna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam w planach całą Jeżycjadę, ale niestety tylko na planach się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  10. W zeszłym roku przeczytałam chyba wszystkie z nowszych części Jeżycjady i parę starych(te które mi umknęły w dzieciństwie). Od zeszłego roku próbują też wydać kolejna część ale jakoś wydawnictwu nie idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwu, czy autorce to nie idzie?

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...