poniedziałek, 24 marca 2014

24 marca - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:02

- czas zachodu słońca: 17:29

- to dzień: Marka, Gabriela, Katarzyny


-24-30 marca - Festiwal Najpiękniejszego Kwiatu, Xochimilgo, Meksyk

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Daj sobie wsparcie i przyjaźń, jakich tak
bardzo potrzebujesz. Uśmiechnij się do siebie.
Uśmiechnęłam - od razu lepiej :)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Czarną polewkę" Musierowicz
-moje odczucia względem tej lektury: musiałam ją przerwać i czytać książki do recenzji, teraz mogę znowu zanurzyć się w niepowtarzalny świat Jeżycjady. I bardzo mnie to cieszy :)

Pomyślałam, że moim patrzałkom przyda się jakiś cudny, egzotyczny widok. Tak na rozluźnienie.
Iluzja podwodnego wodospadu na wyspie Maurutius
źródło

Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

21 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio nazbierało się trochę za dużo recenzyjnych książek, dlatego moje wyczekiwanie powieści muszą jeszcze trochę poczekać.
    Co do Musierowicz, kiedyś w czasach szkolnych dość często ją czytałam. Teraz raczej mi się to nie zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musierowicz od jakiegoś czasu postanowiłam zbierać - dopiero jak skompletuję całą Jeżycjadę, dopiero wtedy wezmę się za lekturę.

    Co do książek recenzyjnych to NA SZCZĘŚCIE już uporałam się z zaległościami i mogłam sukcesywnie sięgać po książki z własnej półki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny widok na pocieszenie, kiedy leje od rana :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo deszczu uśmiecham się dzielnie do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj walczę z zadaniami na studia i im mniej mi ich zostało (już tylko jedno, ale niekoniecznie dzisiaj muszę się z nim uporać) tym bardziej się uśmiecham!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iluzja podwodnego wodospadu na wyspie Maurutius - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki Musierowicz są idealne na poprawę humoru zważywszy, że dziś jest paskudna pogoda : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Jeżycjadą się aż tak nie polubiłam, ale uśmiech był ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego czytania i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podwodny wodospad! Ale cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez szybciej czytam książki niż piszę recenzje.
    Basiu... a nie dałoby publikować Pozytywny Rok.... z jednodniowym wyprzedzeniem, żeby zawczasu przeczytac myśl-radę Beaty Pawlikowskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przykro mi, ale publikuję dany dzień z kalendarza w danym dniu. Nie będę mieszać.

      Usuń
    2. Ok, rozumiem, tylko czasami post jest rano, a czasami po południu... a ja sie nie mogę doczekać nowego wpisu :)

      Usuń
    3. Rozumiem, ale nie mogę zrobić kilku wpisów i nastawić je wszystkie na dany dzień i na godzinę, bo wymyślam je często na bieżąco, a poza tym codziennie zmienia się godzina wschodu i zachodu słońca. Niestety niecodziennie mam czas żeby przysiąść rano i to zrobić. Wybacz, kochana. xxxxxxx

      Usuń
  12. U mnie również mnóstwo wody, ale Twoja fotografia prezentuje się znacznie lepiej, niż widok z mojego okna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Post faktycznie optymistyczny. Mnie niestety 24 i 25 marca nie kojarzą się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. i nabrałam chęci na Jeżycjadę, którą kiedyś tak bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam kiedy zabrać się za "Czarną polewkę". A została mi jeszcze ona, "Sprężyna" oraz "McDusia", by dokończyć cykl. I szykuje się nowa - "Wnuczka do orzechów" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę ją wypatrywać. Już sam tytuł jest świetny!

      Usuń
  16. Od razu lepiej, człowiek nabiera pozytywnej energii do działania i czytania stosów, które na mnie czekają.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...