niedziela, 30 marca 2014

30 marca - Pozytywny Rok 2014. Książki... inaczej.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:14

- czas zachodu słońca: 18:06

- to dzień: Anieli, Kwiryna, Leonarda, Amelii, Dobromira


- Zmiana czasu na letni
Czy jestem jedyną osobą, która nie chciałaby wcale zmieniać czasu?
Lubicie te zmiany?

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Dbam o swoje myśli. 
Świadomie przestawiam je
na pozytywne tory. 
To mi daje siłę.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Ślady krwi" Jan Polkowski
-moje odczucia względem tej lektury: Okładka przypomina treść.

Książki...inaczej.
Kiedy mówimy o książkach mamy zazwyczaj na myśli to, co jest w środku, to co możemy w nich przeczytać. Czy jest coś więcej? Można także spojrzeć do jej wnętrza przez sztukę. To swojego rodzaju sposób interpretowania książki, dzięki wyobraźni artystów. - tekst i poniższe zdjęcia pochodzą ze strony Lustra Biblioteki - KLIK. Znajdziecie tam również więcej informacji o twórcach tych prac.
 Oj, ta praca zawładnęła moim sercem:

Miłego, magicznego dnia nam życzę.

Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".
Rozmaitości

14 komentarzy:

  1. Ah.. nie cierpię tych zmian godzinowych, prawie nic nie spałam w nocy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie będę komentować tego artyzmu...
    Miłego dnia, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki książek inaczej piękne, ale z drugiej strony az mnie mrozi, jak myślę, co ludzie zrobili tym książkom...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię przestawiania czasu, nie jestem wtedy za bardzo wyspana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę na to patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórym książkom nawet dobrze by zrobiła taka transformacja.
    Ciekawie się artyści wypowiadają.
    Politkowski u mnie na półce - jeszcze czeka.

    Zmiana w niedzielę nie jest taka fatalna, zawsze można godzinę dłużej pospać, chyba, że dzieci nie dadzą. Gorzej z tymi co muszą iść do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie te zmiany są już nie potrzebne te czasowe ;) Miłego dzionka i hmmm coś ta książka taka ponura, a czy ciekawa Basiu to stwierdzisz wieczorowa porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmian czasowych nie lubię, ale nie przeszkadzają mi one w spaniu :D (tak czy siak sypiam 6-7 godzin :D )

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż zdjecia książek są piękne, to w dalszym ciągu utrzymuję, że ja bym tak książkom nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię zmiany czasu! Zwłaszcza zabierającej mi godzinę snu!

    A co do tych tworów z książek - z jednej strony wyglądają pięknie, z drugiej mnie taka twórczość przeraża. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywne myślenie to podstawa dobrego samopoczucia. Te zdjęcia są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmmm, jeśli okładka oddaje treść to zupełnie nie wiem jak odebrać Twoje słowa. Ale mi dałaś zagadkę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to jak :P Nieoczywista, niejasna, trochę zagmatwana. Może być?

      Usuń
  13. Niby tylko godzina różnicy, a czuję się niemiłosiernie nie wyspana.
    Co do tych cudów z książek - zgadzam się z Ann RK. Piękne, ale przerażają.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...