czwartek, 20 marca 2014

20 marca, Pozytywny Rok 2014. Upajam się wiosną

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:37

- czas zachodu słońca: 17:50

- to dzień: Klaudii, Eufemii, Maurycego, Anatol, Aleksandry

-Równonoc wiosenna, koniec zimy 

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Udawanie i tworzenie pozorów to gra 
bez sensu, bo w jej fałszu zwykle toną i ten,
kto ją tworzy, i ci, do których jest skierowana.
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Mrówki w płonącym ognisku" Teresa Oleś-Owczarkowa

-moje odczucia względem tej lektury: Bardzo mi się podoba. Prawdziwa swojska, polska wieś. Niesamowity realizm.

Dzisiaj jest naprawdę piękny dzień. Po południu odebrałam Tosię z przedszkola. Zadzwoniłyśmy po babcię i porwałyśmy ją i jej psa do lasu. Po długim pięknym spacerze czujemy jakbyśmy podładowały swoje baterie. W lesie było cieplutko i słonecznie. Piękna zieleń mchu pieściła moje oczy, a "grzybowy" zapach liści relaksował i przyjemnie mnie nastrajał. Mrówki już od ponad tygodnia wyległy z mrowisk po zimie i naprawiają swoje domy. Wiosenne śpiewy ptaków, to najpiękniejsze dźwięki świata. Ech, aż się nie chciało wracać...
źródło
Tosia nagadała się za wszystkie czasy, aż mi głowa pęka:D
JAK MOŻNA BYĆ TAKĄ PLECIUGĄ?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

Czy wy mieliście szansę upoić się choć przez sekundkę tą piękną, wiosenną pogodą?
U mnie było dziś 16 stopni Celsjusza - istny szał ciał :)))
Pozdrawiam.


Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

15 komentarzy:

  1. U mnie też był dzisiaj taki upał, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie 22 stopnie :). Wiosna pełną parą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile? Ale to chyba w słońcu?

      Usuń
    2. No właśnie już się chyba na krótkie rękawki przerzucimy :). Zima hahaha była dla nas w tym roku wyjątkowo łagodna, śnieg widzieliśmy przez 10 minut! Żyć nie umierać!

      Usuń
  3. I ja też na parę minut skosztowałam wiosennego już prawie powietrza. Wreszcie koniec tej paskudnej zimy. Mam ochotę śpiewać z radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ze mną pośpiewasz :) Obiecuję:)

      Usuń
  4. Pogoda była dzisiaj śliczna. Bardzo mnie cieszy wiosna:) A "Mrówki w płonącym ognisku" też mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, po kim Tosia TO ma. U mnie dziś tylko 8 C. Ale przynajmniej głowy nie urywało jak w ostatnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście wiosenny długi spacer jak najbardziej u mnie udany ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję wiosnę :> Wreszcie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Krakowie też jest piękna wiosna:) My też byliśmy wczoraj na spacerze. Oby zima już nie wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja siedzę w domu i udaję, że choruję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj faktycznie czuć wiosnę w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a no można tyle gadać, ale to nie musi być wada

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę się spóźniłam, bo post był wczoraj :D Ale wczoraj było świetnie i pięknie :) A Tosia jest genialna, choć nie wiem, czy zdołałabym za nią nadążyć :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...