wtorek, 11 marca 2014

11.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:58

- czas zachodu słońca: 17:33

- to dzień: Ludosława, Konstantyna, Benedykta


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Czy czujesz jak malutkie pączki kwiatów
szykują się do zawitania na wiosnę?
Ach, będzie tak pięknie!
Na mojej działce wszystko budzi się do życia. A niemal w każdym ogródku wszędzie wokół nas widać krokusy, lub przebiśniegi.
źródło
źródło
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Minione życia" Baran

-moje odczucia względem tej lektury: CUDO! Jak ja się cieszę, że ta książka do mnie trafiła!

Na frasunek i na smutki polecam... ogórkową. Własnie zjadłam - taką moją, meeeega kwaśną (aż buzię wykręcającą), odświeżającą zupę. Mniam. Tosia właśnie je aż jej się uszy trzęsą.

Co jeszcze pomoże? Słońce też jest wspaniałe na chandrę. Każdemu cieszy się buzia do słoneczka :)

Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".


11 komentarzy:

  1. Ogórkowa na chandrę, mówisz. No to chyba popróbuję, bo mnie powoli dopada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jest piękne. Słońce, delikatny wietrzyk - ach, jak się nie chciało siedzieć w szkole :)
    Ja dziś pulpeciki wcinam. Też mniam.
    Pozdrawiam, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się u ciebie wiosennie zrobiło:)
    Też lubię ogórkową...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, a co to za książka? Zainteresowałas mnie bardzo :)...
    Lepiej ogórkową zjeść niż kisić ogóra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię ogórków, ale ogórkową kocham i też taką mega kwaśną. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To drugie zdjęcie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie dopadło przesilenie wiosenne, normalnie siły na nic nie mam, a tyle rzeczy do ogarnięcia. Jutro idę do fryzjerki, więc sobie humor poprawię inaczej ;)
    "Wiosna, wiosna, wiosna, ach, to TY!".

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak wiele pięknych kwiatuszków dookoła, już widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, wiosna powoli przybywa, jeszcze kilka tygodni i będzie się już panoszyć na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest mega pięknie! Uwielbiam takie pierwsze wiosenne dni po smutnej zimie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też już dziś wiosennie, pięknie;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...