poniedziałek, 10 marca 2014

10.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:00

- czas zachodu słońca: 17:31

- to dzień: Cypriana, Marcela, Aleksandra

-Dzień Mężczyzn

Życzę spełnienia marzeń naszym kochanym mężczyznom!
źródło
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Nie musisz biec. Ty decydujesz
o tym jak wygląda twoje życie.
Jeśli potrzebujesz spokoju, 
po prostu ZWOLNIJ. 
Zwalniam - przeważnie w sobotę i niedzielę :)

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Minione życia" Wojciech Baran
źródło
-moje odczucia względem tej lektury: Bardzo interesująca, wciągająca powieść. 


Spójrzcie na pola lawendy w Prowansji we Francji - istne cudo.
źródło
Inne boskie lawendowe zdjęcia.

Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".


18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ,,Minione życia'' zafascynują cię tak bardzo, jak mnie. Życzę wielu wrażeń podczas tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia Basiu. PS> paczkę nadałem z samego ranka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze nie mogę się doczekać weekendu, kiedy mogę zwolnić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pole lawendy - cudowne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie strasznie trudno jest zwolnić, zwłaszcza tu, w wielkim mieście, gdzie każdy dokądś się spieszy... To się człowiekowi udziela ;) Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te lawendowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrafisz pozytywnie nastroić człowieka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwalniam raczej w długie przerwy - tj. w wakacje i ferie, inaczej ciężko mi wrócić do "normalnych obrotów".
    Dobrej lektury, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pole lawendy to jedno z piękniejszych widoków :)

    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zapomniałam, że to dziś Dzień Mężczyzn:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam recenzję, bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lawenda cudowna!
    Co do myśli pani Beaty - ja nie umiem zwalniać, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne to pole lawendy - chociaż u mnie dzis ciepło - z chęcią przeniosłabym się tam na jakiś czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłam na chwilkę dać Ci buziaczka, bo się bardzo za Tobą stęskniłam :)
    A lawenda cudna - aż mi się oczy zaśmiały :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa... tyle lawendy w jednym miejscu, byłabym w niebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach takie widoczki i już jestem w bajce - lawenda :)
    To dziś panów dzień... cicho sza bo mi nic nie wiadomo ;)
    Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...