czwartek, 27 marca 2014

27 marca - Pozytywny Rok 2014. Książki...inaczej.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:21

- czas zachodu słońca: 18:01

- to dzień: Lidii, Ernesta, Jana


- Międzynarodowy Dzień Teatru

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Czy czujesz już w powietrzu 
pierwsze promyki wiosny?
Cały świat budzi się do życia. 
Czy ty też?
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "McDusia" Musierowicz
-moje odczucia względem tej lektury: Co jak co, ale Jeżycjadę łykam jak szalona. Boska seria,jestem w niej zauroczona na amen.

Książki...inaczej.
Książki są do czytania. Nic mylnego, ponieważ mogą też stanowić dobry materiał rzeźbiarski.  Tworzywem tym są stare, pożółkłe książki, które w rękach prawdziwych artystów stają się dziełem sztuki opowiadającym kolejną historię. Z pomocą wyobraźni wyrażają treść książki na nowo. - tekst i zdjęć pochodzą ze strony LUSTRO BIBLIOTEKI - KLIK. Znajdziecie tam także więcej informacji na temat twórców i ich dzieł.
 

Post z cyklów:
Pozytywny Rok 2014.
Rozmaitości

8 komentarzy:

  1. Oo, jak ja dawno nie czytałam nic Musierowicz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te rzeźby muszą być pracochłonne i czasochłonne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Petra z Jordanii naprawdę wiernie oddana (4 foto).

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, muszę przyznać, że to naprawdę piękne, ale nie wiem czy dałabym radę tak zniszczyć książkę. Dla mnie nawet jedna ryska jest straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę patrzeć na tę ,,profanacje'' książek. Aż serce boli na ten widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... coś kosztem czegoś. I tak poszły by na zmielenie, a tak, to powstały piękne "rzeźby", niemalże dzieła sztuki. Wygląda to pięknie i niesamowicie.

      Usuń
  6. Te "rzeźby" dużo bardziej mi się podobają! Tylko szkoda, że są w książkach... Nie byłabym w stanie tak okaleczyć żadnej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...