poniedziałek, 17 marca 2014

17 marca - Pozytywny Rok 2014. Świat się mieni feerią barw.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 05:44

- czas zachodu słońca: 17:44

- to dzień: Zbigniewa, Patryka, Gertrudy

-Dzień Morza

To coś dla mnie - mam do niego tylko 12 km ;)
źródło

-Dzień Świętego Patryka - święto narodowe w Irlandii 
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
Nie wiem jak wam, ale mi się udało rozwalić tych irlandzkich "chłopaków":
źródło


- Festiwal Holi, czyli święto Wiosny i Kolorów w Indiach - jakie to piękne.
Świat się mieni feerią barw...
źródło
źródło
źródło
źródło


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Nie oczekuj wzajemności. 
Oczekiwania to rodzaj manipulacji,  
które niszczą radość.  
- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Mariska z węgierskiej puszty" Lakotty



-moje odczucia względem tej lektury: Opisy przyrody i węgierskich klimatów są zniewalające.



Post z cyklów:
 "Pozytywny Rok 2014".

9 komentarzy:

  1. Ahh.. zazdroszczę Ci bliskości morza ;)) chciałabym się tam teraz znależć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciał nad morzem mieszkać, a najlepiej przy ocenia w jakiejś bezpiecznej krainie w ciszy i spokoju.

      Pewnie kiedyś marzenie się spełni, na razie trzeba pracować :)

      Usuń
  2. Nad morze też bym chciała. I na święto Patryka i to zielone piwko :) A te kolory - zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo kocham morze! Marzy mi się mieszkać gdzieś blisko, bardzo bliziutko niego... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę jedyną, która zazdrości Ci bliskości morza ;)
    Oglądając zdjęcia z Irlandii aż chciałoby się zaśpiewać "zieeelooono miii" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święto kolorów zawsze mnie fascynowało swą ferią barw. A nad morzem będę niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj (17.03) tak wiało, że jak szłam z kolegą ze sklepiku po bułki to mówię mu "Wyobraź sobie, że idziesz plażą nad morzem i tak wieje..." :)))
    Piękne te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co roku jeździłam nad morze przez jakieś 17 lat, aż w końcu mi się znudziło i nie pojechałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej ferii barw można pozazdrościć. Szkoda, że w Polsce nie mamy takich kolorowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...