sobota, 8 marca 2014

08.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:07

- czas zachodu słońca: 17:26

- to dzień: Beaty, Wincentego, Jana

-Dzień Kobiet. Wszystkiego najlepszego kobiałki:) Poniższe obrazki i zdjęcia pochodzą stąd. Zobaczcie czym uraczyło mnie google:



Kobiałki wyjmijmy z szafek jakiś wazon na te nasze kwiaty, bo inaczej skończy się to tak:
:D

Akurat takiego spełnienia marzeń, to nie chciałabym zobaczyć. Chyba, że byłby całkiem nagi. Ten róż średnio mu pasuje...
 Ach, ci mężowie - naprawdę potrafią się poświęcić. Jestem niemalże wzruszona:
 Tak, tak, tak - kiedyś apele, goździki i rajstopki musiały być!
 Hehe, dalej w klimatach PRL-u:
Hmm... Chyba zaraz się obrażę:



 No i mamy zwycięskie zdjęcie :P:D:
Eeee... Cały czas się zastanawiam, czy to fajny prezent, czy raczej... obrzydliwy :P.
Eeee, pomyślę jeszcze nad tym.
Tak czy siak, wszystkim kobietom życzę cudnego dnia.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: Chyba nie uda mi się nic poczytać, może przez sekundkę "Minione życia" Wojciecha Barana (czyli z jedną lub dwie pierwsze strony). W dzień mam zjazd na podyplomówce, a wieczorem na TVP2 - mój ulubiony The Voice of Poland :))


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wiesz, co cię życiowo usypia? Schemat.
Obalaj schematy, szukaj inspiracji, myśl.
Staram się.

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

16 komentarzy:

  1. Rozbawiłaś mnie kochana tymi fotkami. Od razu humor poprawił mi się z rana:) Dziękuje
    !
    Tobie również życzę wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, Wszystkiego Najlepszego w dniu Twojego święta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne ilustracje :)
    Dzięki za życzenia. Tobie również w Dniu Kobiet życzę samych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne te obrazki :D
    Też lubię The Voice! :)
    Miłego dnia Basiu i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj Dzień Kobiet, więc cycki w górę i odrzuć z twarzy gradową chmurę. Niech żyje cellulit i kurze łapki, bo i tak jesteśmy fajne B A B K I :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D Ale się uśmiałam oglądając te obrazki i czytając podpisy :) Musiałaś się chyba nieźle naszukać, by takie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha obrazki genialne ! Wszystkiego Najlepszego w tym najpiękniejszym dniu roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w dniu waszego święta, drogie Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, ale świetne są te fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej. To ostatnie faktycznie było obrzydliwe.... :D I moje "najskrytsze marzenie" na pewno nie ma na sobie różowego fartuszka (tylko dobrze skrojony garnitur)! Ale tak na prawdę to nieźle mi poprawiłaś humor tymi obrazkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się uśmiałam. Świetne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale te obrazki są prawdziwe xD fajnie, że większość kobiet ma do tego dystans i dobry humor bo inaczej było by z nami męzczyznami krucho :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...