niedziela, 2 marca 2014

Muminki w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej.

Kto z nas nie kocha Muminków? Ja uwielbiam.

Koszalińska Biblioteka Publiczna zorganizowało powiatowy konkurs plastyczny na prace przestrzenne pt.: 
Mała Mi, Włóczykij, Migotka, Paszczak i inni w bibliotece.

"Na konkurs wpłynęło ok. 200 prac, wyróżniono 27, nagrodzono 24."

Więcej na temat konkursu możecie znaleźć tu i tu.
Zobaczcie jak piękna wystawa wyszła z tych prac.
Polecam szczególnie miłośnikom Muminków.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć. 
Mój aparat w telefonie nie należy do najlepszych na świecie ;)















































Tove Jansson była bardzo interesującym człowiekiem.

Którą z jej wymyślonych postaci lubicie najbardziej? Bo ja zdecydowanie Małą Mi. No i może Włóczykija.

14 komentarzy:

  1. Przepiękne prace Robią ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie kochane ♥
    Uwielbiałam Muminki, a najbardziej tajemniczego Włóczykija :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Jak ja uwielbiam Muminki, ostatnio nawet oglądałam odcinek na youtube :D Ja najbardziej lubiłam Włóczykija i mamę Muminka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Muminki, a szczególnie ryjka :D Jedno z moich marzeń to podróż do Finlandii do Doliny Muminków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, aczkolwiek ja Muminków nie lubię :( Buka mnie przerażała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace! Kocham Muminki, a najbardziej Małą Mi. Małe to a wredne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te prace:)
    Kiedy chodzę na takie wystawy nie mogę napatrzeć się na prace dzieci.
    Najbardziej lubiłam Włóczykija:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wystawa, wspaniały pomysł :)
    Uwielbiam Włóczykija!

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała Mi na piątym od góry zdjęciu - wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz się z tego śmieję,ale w dzieciństwie wstydziłam się do tego przyznać: Ech,jak ja kochałam Włóczykija,był taki nostalgicznie romantyczny i jak pięknie grał na fujarce;-) ! I właśnie niedawno którejś niedzieli przy herbatce z siostrą,kiedy to wspominałyśmy dzieciństwo przyznałam się-w wieku 31lat- myślałam,że mi się biedna siostra ze śmiechu herbatką udławi;-)Okazało się,że siostrzenica lat 8 też się w nim kocha,wiec albo w Włóczykiju coś jest,albo to u nas rodzinne;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubię Małą Mi. A wystawa świetna - widać, że było dużo pięknych prac, więc nie dziwię się, że nagrodzono i wyróżniono aż tyle osób.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne prace. Muminki osobiście miło wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubiłam Muminki. Najbardziej Małą Mi i Włóczykija ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam Muminki:) Chyba najbardziej lubię Małą Mi. Piękne są te prace.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...