piątek, 7 marca 2014

07.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:07

- czas zachodu słońca: 17:26

- to dzień: Tomasza, Perpetuy, Felicyty, Pawła

-7-9 Marca - Festiwal Honolulu na Hawajach

Zdjęcia pochodzą stąd.



- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Książe Mgły" Zafona


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Wyobrażaj sobie to,
o czym najbardziej marzysz.

Może nie marzę o tym najbardziej, ale chciałabym się znaleźć w Japonii i popatrzeć sobie na takie cudowności:
Daigo-ji Buddhist Temple in autumn - Kyoto, Japan, źródło

Czy wam też marzą się jakieś miejsca na ziemi?

Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

10 komentarzy:

  1. To miejsce w Japonii jest naprawdę przepiękne. Miłego dnia Basiu :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Japonia przede wszystkim. Jestem jednym z tych geeków, którzy oglądają nałogowo anime i mam coraz większą ochotę wybrać się kiedyś tam, gdzie one wszystkie powstają ;-) Pozwiedzać, pooglądać, uczestniczyć w ich zabawach... byłoby naprawdę super :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Książę Mgły" bardzo mi się podobał. Zafon czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia z festiwalu. Chciałabym obejrzeć takie cudo na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wymarzone jedno takie miejsce. Taj Mahal. Chciałabym przed nim stanąć i pewnie po mojej twarzy lałyby się łzy... Może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z Japonii przypomniało mi Kortowo w Olsztynie! A mnie się marzy cały świat. No może niecały, bo troćku już widziałam, ale Kenia i żyrafy prześladują mnie znad łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj do Japonii to i ja chciałabym się wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będziesz do tej Japonii jechała, to zapakuj mnie w swoja walizkę! Proszę! ;)))

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...