poniedziałek, 3 marca 2014

03.03.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:16

- czas zachodu słońca: 17:19

- to dzień: Maryny, Kunegundy, Tycjana

- Dzień Pisarzy - wszystkim znanym i nieznanym mi autorom życzę pomyślności!

-Zielony Poniedziałek, festiwal z okazji pierwszego dnia Wielkiego Postu, Cypr.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: coś z Jeżycjady, albo z Wydawnictwa M. Jeszcze nie wiem :)


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
CZY MASZ SWOJĄ ULUBIONĄ PIOSENKĘ?
Napisz tu jej tytuł: 
YUGOPOLIS i Maciej Maleńczuk- "Ostatnia nocka"

Mam kilka ulubionych, dużo z nich pochodzi z repertuaru Lipnickiej, Queen i wielu, wielu innych, ale razem z córką zwariowałyśmy na punkcie tej:
Tosia śpiewa: "Boli mnie głowa i nie mogę pać".
Mam tę melodię na telefonie. Czasami się zasłucham, jak ktoś dzwoni i muszę potem oddzwonić :)))


Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

10 komentarzy:

  1. Moja ulubiona piosenka to ,,Siła'' Artura Chamskiego. Polecam- piękna nuta.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki długi dzień! Prawosławie chyba w ogóle zaczyna dzisiaj Wielki Post? A jaka pozycja z wyd. M czeka na Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mrówki w płonącym ognisku" lub "Ślady krwi".

      Usuń
    2. Obie już mam za sobą ;)

      Usuń
  3. Ja mam dużo ulubionych piosenek. Ale gdyby musiała wybrać jedną to chyba byłaby to "Desert Rose" Stinga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię tę piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że dziś Dzień Pisarzy, ciekawe święto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecko też bardzo lubi:) Był czas, że słuchaliśmy w koło.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...