sobota, 29 marca 2014

Podsumowanie wyzwania ROSYJSKO MI !

Zgodnie z zapowiedziami przyszedł czas na podsumowanie wyzwania Rosyjsko mi!.
Do zabawy zapisało się 13 osób (łącznie ze mną). 
Wpisy, które "walczyły" o nagrodę i były brane pod uwagę, to wszystkie "rosyjskie" recenzje/wzmianki, jakiekolwiek i kiedykolwiek opublikowaliście do 28 marca 2014r. Tak jak i w przypadku wyzwania Czytam Kinga postanowiłam rozprawić się z naszą przeszłością i następnym razem zacząć już od oceniania postów, które ukazały się od 29 marca 2014r.

Drugie podsumowanie pojawi się mniej więcej za rok, tak, żeby każdy z was na spokojnie mógł dodać minimum 2 recenzje (1 wpis na sześć miesięcy). Pamiętajcie! Powtarzam kolejny raz! Będę brała pod uwagę recenzje opublikowane przez was od 29 marca 2014 roku, ale dodawane minimum raz na sześć miesięcy (przy nagradzaniu jest to warunek konieczny, którego będę się trzymać i go egzekwować). 

Osoby, które przez 12 miesięcy nie dodadzą ani jednej recenzji, zostaną skreślone z listy (liczy się od chwili (miesiąca) zapisania się do wyzwania, lub od opublikowania ostatniej opinii). Myślę, że 12 miesięcy to wystarczający okres czasu, żeby się zmotywować i przeczytać chociaż jedną książkę.

A oto co udało nam się w tym czasie zrecenzować (alfabetycznie i chronologicznie):

W wyzwaniu uczestniczą od września 2013r.:


Marzec 2014r.: 
Maj 2013r.:
 -------------------------------------------------------------------------

Listopad 2013r.:
---------------------------------------------------------------------

Luty 2014r.: 
---------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

Listopad 2013r.:
Czerwiec 2013r.:
Luty 2012r.:
------------------------------------------------------------------

Marzec 2014r.: 
Suworow Wiktor "Lodołamacz"
Listopad 2013r.: 
Wrzesień 2013r.: 
Sierpień 2013r.: 
Lipiec 2013r.: 
----------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
Od listopada 2013r.:


Marzec 2014r.: 
Luty 2013r.:
Listopad 2012r.: 
--------------------------------------------------------------------

Grudzień 2013r.: 
-------------------------------------------------------------------
Od grudnia 2013r.:

10. koczowniczka- http://koczowniczkablog.blogspot.com/ - 4 książki

Marzec 2014r.: 
Dawydowa Natalia "Nikt nigdy"
Grudzień 2013r.: 
Trifonow Jurij "Drugie życie"
-------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Razem przeczytaliśmy 58 książek, ciekawe, czy za rok uda nam się pobić ten wynik.

Czas na ogłoszenie zwycięzcy!!!
Zawsze jest trudno wybrać jedną osobę, zwłaszcza, że wszyscy piszecie wyśmienicie i widać w tych opisach pasję do "rosyjskich" klimatów.
Chciałam powiedzieć, że bardzo podobał mi się wpisy

Angui:

Aine:

molesława:

Wiki:
i

Izabelki:

oraz Sebastiana Kukli:
i
i

Tak naprawdę, to wszystkie wpisy były świetne, ale te urzekły mnie najmocniej.

Postanowiłam nagrodzić Sebastiana Kuklę.
Dlaczego?
Po pierwsze: Nie wiem czy to styl pisania i przedstawiania danych utworów, czy męski czar rzucony przez niego na moją osobę ;) ;D ;P, ale zawsze z ogromną chęcią czytam "rosyjskie" recenzje Sebastiana. Są po prostu smaczne, zachwycające, ciekawe.
Po drugie: Sebastian był także najbardziej aktywnym uczestnikiem naszej zabawy - dodał aż 15 książek! Uwierzcie mi - w jego przypadku ilość recenzji nie zmniejsza ich jakości. 
Po trzecie: Wiem, że Sebastian miał w marcu urodziny :P ;) Wszystkiego najlepszego - to jest oczywiście sprawa nieistotna w wyzwaniu, ale dzięki temu mogłam wpisać słowa "Po trzecie" ;). Trzy powody są zawsze lepsze, niż tylko dwa, prawda? ;)

Gratuluję serdecznie!!!

Zwycięzca otrzyma książkę (podam mu listę książek i sam sobie wybierze tytuł, który go najbardziej zainteresuje), drewnianą zakładkę czytelni i próbki kosmetyków. (Sebastianie odezwę się do Ciebie z poniedziałek).
Chciałam wam powiedzieć, iż z moich 5 wyzwań, Rosyjsko mi! jest moim ulubionym, ukochanym i najbardziej dla mnie cennym. Ogromnie się cieszę, iż znalazłam ludzi, którzy tak jak i ja potrafią zachwycać się takimi lekturami.
Życzę nam wszystkim wielu pięknych, rosyjskich, książkowych odkryć. 
Serdecznie dziękuję za czynny udział w naszej zabawie.

21 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Sebastiana! Nagroda bardzo zasłużona. To był też mój typ. :))
    Basiu! Dzięki za świetny pomysł i ludzkie zasady ;) Z przyjemnością czytam dalej. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo z tych przeczytanych w wyzwaniu kojarzę, ale za wiele ich nie czytałam. Fabułę jednak kojarzę z zajęć literatury. Chciałabym kiedyś także je przeczytać.
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkim bez wyjątku, ale Sebastianowi szczególnie. Widać, że jest wielkim miłośnikiem literatury rosyjskiej. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! A wyzwanie należy do moich ulubionych, bo kocham literaturę rosyjską, więc w tym roku biorę się bardziej sumiennie do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Uwielbiam rosyjskie klimaty, ale niezwykle rzadko mam okazję z nimi się spotkać. Na półce w dalszym ciągu czeka mój wymarzony "Jeździec miedziany" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zaszczycony ; D Wielkie dzięki za wyrożnienie, z niecierpliwością czekam na poniedziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję zwycięzcy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje dla Sebastiana!
    Troszkę się spóźniłam z drugą "mini" recenzją, a miałm taką cichą nadzieję, że zdążę zanim opublikujesz to podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelko - termin był wywieszony od niemalże 2 tygodni po prawej stronie na górze! :)
      Będziesz miała wpis do następnego podsumowania.

      Usuń
    2. Wiem wiem Basiu, widziałam, tylko jakoś tak sobie myślałam (tu, w głowie), że dasz podsumowanie na koniec dnia ;)

      Usuń
    3. To trzeba było mówić wariatko, to bym się wstrzymała. W weekend często puszczam posty wcześniej je nastawiając.

      Usuń
  10. Buuu. Kiepsko mi ostatnio idzie z tym wyzwaniem, ale mam tyle do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Seba gratki, a co do wyzwania to kompletuję książki do niego;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się już szykuję do drugiej edycji ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest muzyka dla moich uszu kochani :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Mam nadzieję, iż tym razem uda mi się przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty nie należysz do tego wyzwania - pomyliłaś z CLA?

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...