sobota, 1 lutego 2014

01.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam:)
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 07:15

- czas zachodu słońca: 16:23

- to dzieńBrygidy, Ignacego, Seweryna

- Imbolg - pierwszy dzień wiosny w kalendarzu celtyckim.

- 31 stycznia - 16 lutego - Festiwal Zimy w Quebec, Kanada

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: 
Tosi:"Kopciuszek"
Sobie: "Madame" Libery

- moje odczucia względem tej lektury: Kopciuszka kocham od kiedy pamiętam i zapewne do końca, na zawsze :)


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Uda mi się wszystko co zaplanowałam, 
bo myślę pozytywnie.

Wiem, że okres świąteczny i kolędowy już dawno za nami, ale właśnie przypomniałam sobie Tosię.

Moja zdolna córka zamiast zaśpiewać:

Chwała na wysokości,
chwała na wysokości,
a pokój na ziemi.

zaśpiewała:

Majka na wysokości,
Majka na wysokości,
a to mój na ziemi.

:D

Śpiewała tak przez całe święta, nic nie pomagało poprawiane jej słów.
Bez sensu to to :)
Bez ładu i składu, ale po tosiowemu:))




P.S.: Podsumowanie wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ ukaże się prawdopodobnie w  poniedziałek, muszę doczytać wszystkie wasze zgłoszenia.

Życzę cudnej soboty.
Ja siedzę cały dzień na zajęciach z bibliotekoznawstwa;). Jutro też :))

12 komentarzy:

  1. Powodzenia na zajęciach Basiu :)

    Miałam zapytać ostatnio, wiadomo co z Mielnem? (chyba się nie pomyliłam :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wybrano kogoś miejscowego. Koszalin jest niestety za daleko :P

      Usuń
  2. Miłej nauki Basiu, a do wieczornego kopciuszka z chęcią bym się przyłączyła :)
    Pociechy małe są słodkie tylko szkoda że tak szybko rosną moja już jest dorosła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A to mała artystka :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopciuszka też lubię, a dawno nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wokalistka Ci rośnie! Myśl o jej karierze pozytywnie ;) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imbolg - faktycznie - u mnie na moment nawet słoneczko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słońce towarzyszy nam już ponad 9 godzin w ciągu doby! Jakie to budujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, ale czemu akurat Majka :P?
    Życzę Ci Basiu miłej niedzieli, bo jak widzisz spóźniłem się nieco z życzeniami na sobotę o jakieś cztery godziny :D.

    Pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...