środa, 12 lutego 2014

12.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Dzień dobry.
Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 06:56

- czas zachodu słońca: 16:44

- to dzieńEulalii, Radosława, Modesta, Nory, Damiana

- książki, które zamierzam dzisiaj czytać: 
"Szczekająca szczęka Saszy" Ewy Grętkiewicz

i

"Babci Brygidy szalona podróż po Krakowie".



Obie polecone mi na zajęciach.


-Międzynarodowy Dzień Darwina-na cześć nauki i Karola Darwina.

Więcej o Darwinie znajdziecie tutaj (także źródło poniższych zdjęć).



- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Odsuń złe myśli. Dzisiaj
skoncentruj się na tym, co
jest dobre i pozytywne. 
Zobaczcie - znalazłam wspaniałe czytelniczo-książkowe graffiti - więcej zdjęć (łącznie z poniższymi) znajdziecie tutaj.



12 komentarzy:

  1. Fajne książki dziś będziesz czytać:) Ich tytuły brzmią rozbrajająco:)
    Podobają mi się również zamieszczone przez ciebie fotografie, zwłaszcza ta ostatnia. Myślałam, że to prawdziwy człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wrażenie niesamowite - też myślałam, że to prawdziwy facet:).

      Usuń
  2. Uwielbiam street art w takim wydaniu :)
    Dobrego i pozytywnego dnia Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech żyje czytanie i niech żyje (na zawsze) Darwin! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod tą zieloną książką leżę ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka górą - super ktoś miał pomysły :)
    Miłego czytania, bo pozycje ciekawe na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te miejskie grafiki - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych książek, więc tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne graffiti:) Zupełnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...