wtorek, 18 lutego 2014

Roczek mija...

Tak, moi drodzy czytelnicy. Czytelnia powstała równo rok temu.
Założyłam bloga i pomyślałam sobie - pewnie to długo nie potrwa. Moja siostra mówiła mi nawet, że miała ich z pięć i szybko z nich zrezygnowała.
Dla niektórych rok to mało, dla innych wiele. Dla mnie to naprawdę długi okres czasu.
Ja zazwyczaj patrzę po dziecku. Zobaczcie jak wyglądała moja córka Tosia jak ją urodziłam i jak miała roczek (i pomyśleć, że niedawno ważyła 3kg...).

Zauważcie jak w ciągu 12 miesięcy można urosnąć:
1 dzień życia (tuż po urodzeniu-jeszcze cała opuchnięta):
 2 dzień życia
 1 roczek -  nasze wspólne zdjęcie z sierpnia 2011 roku. :

A tu ciekawe ujęcie naszej trójki w kołderkowych pieleszach - sierpień lub wrzesień 2010 roku 
(pierwsze tygodnie życia Tosi). 
Oj, dała nam się wtedy we znaki, dała!
Wymęczeni, niewyspani, zapuchnięci rodzice, a pomiędzy nimi mały, zadowolony bąbel.

Czas tak szybko leci, prawda?

Życzę sobie, aby w kolejnym roku blogowania chciało mi się go tworzyć nadal z taką pasją, z jaką to robiłam od początku i żeby Czytelnia była otwarta jak najdłużej.

Pozdrawiam - także w imieniu Żyrafy Tosi, która przesadziła, bo dźwiga przez cały ten czas aż 25 książek (specjalnie je dla was policzyłam ;) ).

--------------------------------------------------------------------------

Nie planowałam żadnych rozdawajek, ani konkursów z powodu rocznicy bloga, ale odczytałam wczoraj przeuroczego maila od Damiana z blogu "Z książką pod pachą", który niesamowicie mnie miło zaskoczył. Otóż nasz kochany Damian na pamiątkę "zrobił mi scrina". Ostatnio stuknęła mi liczba 100 000 wyświetleń i Damian to uwiecznił. Oto co mi przesłał:
Postanowiłam mu podziękować za maila i zrobić specjalnie dla niego rozdawajkę w rocznicę Czytelni. Za ten miły gest Damian otrzyma ode mnie niespodziankę książkową i zakładkę Czytelni, która mu się tak bardzo podoba;). 
Dziękuję mój drogi. Ja, szczerze mówiąc, nie przykładałam do tych wyświetleń większej uwagi, ale wspaniale jest wiedzieć, że ktoś tak sympatyzuje się z moim blogiem, iż z własnej inicjatywy poluje na licznik. Byłam w szoku. Dziękuję pięknie. Zaraz napiszę do Ciebie maila.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

53 komentarze:

  1. Gratuluję 1 urodzin bloga, no i wszystkiego najlepszego!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejejejej, ale Ci zazdroszczę tego roczku, oj zazdroszczę, to na pewno świetne uczucie, no cóż - GRATULUJĘ! Obyś była z nami jak najdłużej. :D
    Życzę Ci dużo oryginalności, inspiracji, marzeń, wytrwałości, uśmiechu na ustach, odkrywania wspaniałych światów, czerpania multum radości ze słowa pisanego i ogólnie rzecz biorąc to wszystkiego najlepszego! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! To już rok?? Ale tan czas leci! gratuluję Sis! Piękny to był rok dla Czytelni - oby więcej takich. :) Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Leci ten czas, oj leci :) Gratuluje blogowej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) życzę dalszych owocnych lat...
    Czy taką zakładeczkę to można zakupić od Ciebie? Jest prześliczna, jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecą te miesiące, oj lecą :-) Gratulację! Sam też niedawno zaczynałem ze Stacją, a tu już niemal pięć miesięcy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co robisz w Czytelni jest świetne! Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania z takim samym lub jeszcze większym zapałem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Basiu! No i okrągła piękna liczba na liczniku, hohoho :D
    Spełnienia marzeń prywatnych, blogowych, książkowych i wszelakich.
    Liczymy na jakiegoś słodziaska z okazji roczku ;) ;P
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, dla mnie to także dużo, ten rok. Gratuluję Ci z całego serca z okazji roczku bloga :) Życzę Tobie i sobie, żebyś nie ustawała w prowadzeniu tego bloga, żebyś zasypywała nas ciekawymi, porywającymi, chwytającymi za serce, rzetelnymi recenzjami i ciekawostkami z zakresu, chociażby bibliotekoznawstwa :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Och Basiu gratulacje! Najważniejsze to wytrwać w blogowaniu te pierwsze miesiące, kiedy opadnie już podniecenie nową zabawką. A później to się robi jak taka fantomowa kończyna.
    A Tosia wygląda na tych zdjęciach przeuroczo. Zwłaszcza na tym ostatnim, gdzie jej mina jest bezcenna. Aż chce się mieć dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy rok za Tobą, teraz już z górki. Życzę wielu inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ci roczku bloga i dużej liczby odwiedzin i rozwijania pasji!
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, rok bloga to nie byle co! Blog Twój tworzony jest z pasją i jestem pewna, że zapał Ci nie minie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu życzę Ci dużo czasu na czytanie nowych książek i weny do ich recenzowania ;) Oraz kolejnych lat blogowania - to uzależnia. Wiem to po sobie, bo blogi kulinarne z małymi przerwami prowadzę od prawie 7 lat.
    A na Czytelniczym też niebawem (w marcu) stuknie rok. Muszę w związku z tym coś wymyślić ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Po takich poczynaniach, sadziłam, ze Twój blog ma już co najmniej pięć lat. :) Jestem zaskoczona, ze tyle osiągnęłaś w zaledwie jeden rok! Wielkie, ale to wielkie gratulacje. Życzę Ci, byś dalej rozwijała swoją pasję, byś zawsze znalazła czas na czytanie i byś zawsze byłą uśmiechnięta i radosna, tak pozytywna, jak Twoje codzienne posty w 2014. ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Basiu! A Tosia od małego miała ten błysk w oku - taka mała rozrabiaka! :) Cudowna jest :)
    Czego Ci życzyć? Dalszych sukcesów w Czytelni. Szczęścia z mężem. Zadowolenia i dumy z Tosi :)
    A przede wszystkim - You're born to be a librarian! Tego Ci życzę z całego serducha Basiu <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank U! xx ;)

      Tak, Tośka jest szalona!

      Usuń
  18. Gratulacje i jeszcze wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To starszej koleżance życzę... wszystkiego NAJ! Niech blog sie rozwija i pięknie rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje roczku, oby tak dalej :)))) Ooo jaka malutka Tosia podobna do mamusi :) Oj tam, oj tam to ja dziękuję za tak mile słowa i jeszcze raz dziękuje za rozdawajke :) W ten dzień chyba co 5 minut do Cibie wchodziłem żeby popatrzyć czy już jest ten 100000 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o której godzinie i w jakim dniu stuknęła mi ta liczba?

      Usuń
    2. Jak dobrze pamiętam to w niedziele o jakiejś pierwszej , może kilka minut przed, oczywice w nocy.

      Usuń
    3. Dziękuję za informację, więc jednak 2 dni przed rocznicą, dzięki.

      Usuń
  21. Jejku,jaka słodka Tosieńka;-p Basiu życzę samych pięknych książek na kolejny rok,dalszej przyjemności z blogowania i aby żółta żyrafa rosła w siłę i rozwijała się jak do tej pory.Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci - jak miło zobaczyć Was razem :) Dzięki Twoim blogowym zapiskom znalazłam Cię w sieci - pozostań sobą w tej blogowej przestrzeni, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ucałuj Tosieńkę w nosek. :)
    A Tobie gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że będziesz z nami dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie ten czas leci, a najbardziej to po dzieciach widać jak on mknie :)

    To co, pozostało życzyć kolejnych owocnych latek w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  25. To tylko roczek. Tak się rozwinęłaś w tym czasie, że myślałam iż Tosia jest starsza.
    Gratuluję serdecznie pierwszej rocznicy, pomysłów i osiągnięć i trzymaj tak dalej.
    Tylko nie przesadzaj z tym rozwijaniem się nadal, bo nie nadążymy za Tobą.

    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest starsza - to są zdjęcia z 2010 i 2011 roku :)

      Usuń
  26. Basiu, gratuluję z całego serca i życzę pogody ducha, wytrwałości, wielu inspiracji oraz samych dobrych pozycji książkowych :)
    Mam nadzieję, że jeszcze nie raz nas zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczne gratulacje! Twoja piękna córa najlepiej obrazuje upływ czasu! Życzę Ci wielu ciekawych książek do zrecenzowania!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci wszystkiego dobrego na następny rok blogowania, albo nie... - na najbliższe dziesięciolecia! :), Niech zapał twórczy nigdy Cię nie opuszcza! :)

    Buziaki dla córeczki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Też myślałam, że Czytelnia już jest starsza ;) Gratulacje i wielu następnych wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Rok to długi okres czasu :)
    Oby było dużo więcej takich wspaniałych roków dla Ciebie!
    Zakochałam się w zdjęciu Waszej trójki - zadowolona Tosia jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratki Basieńko :D... a maluszek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam do gratulacji oraz powinszowań - ja życzę Ci przede wszystkim wytrwałości oraz by pisanie tego bloga zawsze stanowiło dla Ciebie dobrą zabawę i rozrywkę :)
    Bardzo ładne zdjęcia - szczególnie to z uśmiechniętym bąblem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pozdrowienia dla Twojej ślicznej córeczki i kolejnych lat owocnego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Basiu bloguj ile sił, bo jestes w tym naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to od ciebie usłyszeć, dzięki siostro xx.

      Usuń
  35. Świetny wynik:)
    Po dzieciach najlepiej widać upływający czas:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźnione życzenia :-) wielu cudownych chwil w blogosferze Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje roczku :) i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    Córa na zdjęciu podobna do ciebie :)

    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale, gratuluję roku! i życzę kolejnego - owocnego w książki i posty :!))

    OdpowiedzUsuń
  39. Dołączam do gratulacji!!! Jak ten czas szybko mija:) Piękne zdjęcia Tosi!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ten czas szybko płynie:)

    Wytrwałości w prowadzeniu bloga - uwielbiam tu do Ciebie zaglądać :D i niech się córcia zdrowo chowa:D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...