niedziela, 16 lutego 2014

16.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam.
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 06:49

- czas zachodu słońca: 16:40

- to dzień: Danuty, Juliana, Daniela

- 16-24 lutego - Festiwal Tulipanów w San Francisco.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: może coś z Jeżycjady, pomyślę jeszcze.


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Świat jest dobry. Naprawdę.
I każdy ma w nim swoje miejsce. Ty też.

Mam ogromną nadzieję, że tak naprawdę jest.



Dzisiaj zaproponuję coś na rozweselenie - wyliczankę z poniższego zbiorku:

Natalia Usenko

Poszedł żółwik po zakupy,
kupił sobie trzy skorupy: 
jedna w paski,
druga w kratki,
a na trzeciej rosną kwiatki.
Kupił trampki i rowerek
i pojechał na spacerek.
Za rowerkiem skaczą pchły.
A za nimi biegniesz... TY!



Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

10 komentarzy:

  1. Chciałabym się wybrać na taki Festiwal Tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego dnia życzę Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za młodu lubiłam wyliczanki. :) Znałam wiele, ale nic mi nie zostało z nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 lata temu przeczytałam całą Jeżycjadę i miałam niezły ubaw. Ale te pierwsze tomy są lepsze od ostatnich. U mnie wiosna w pełni! Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahaha :D
    To ja zapodam to, bo dziś mi się przypomniało :P

    Trumf trumf misia bela
    Misia kasia konfacela
    Misia a misia be
    Misia kasia konfa ce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Jeżycjady czytałam tylko Idę sierpniową i bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wyliczanki Natalii Usenko:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...