piątek, 14 lutego 2014

14.02.2014 - Pozytywny Rok 2014



Witam.
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:

- czas wschodu słońca: 06:52

- czas zachodu słońca: 16:47

- to dzieńCyryla, Metodego, Walentego, Zenona, Liliana

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Buba"

-Walentynki

-Festiwal sztuki indiańskiej Mówiącego Kija w Vancouver, Kanada

-Festiwal Chińskich Latarni w Chinach i w Tybecie
- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Zawsze kiedy czujesz się
zagrożona, powtarzaj w myślach:
"Kocham cię, kocham cię, kocham cię". 

Mam nadzieję, że macie się dziś do kogo przytulić. 
Jak po południu odbiorę Tosię z przedszkola, to lecimy do mamy i babci. Wypisałyśmy im wczoraj kartki, kupimy jakiegoś kwiatka, lub coś słodkiego i wpadniemy się z nimi całować. Wieczorem po 19-tej, jak mąż wróci z pracy, to wybuziakujemy go na amen, umówiłyśmy się, że będziemy robić to na zmianę, raz ja, raz mała. Kupiłyśmy mu także piękną kartkę w sowy (możecie ją podziwiać powyżej) i razem ją wypisałyśmy.

Może pomyślimy o czymś dla naszego Walentego jeszcze po drodze do domu - pewnie znajdziemy coś w cukierni: jakąś słodką babeczkę, cokolwiek - byle było sercokształtne :) Może zerkniemy do księgarni? Ale to chyba już bardziej z myślą o mnie i o Tosi ;).

Przemiłych Walentynek kochani, nasze z pewnością takie będą - co roku wspaniale je obchodzimy. W sumie na co dzień wcale nie jest gorzej :) - tylko się cieszyć, prawda?


Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014"

22 komentarze:

  1. Sówki cudne.
    Miłego dnia Basiu, bawcie się z córcią fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka! Pozostaje mi życzyć Wam całuśnego dnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynko moja ;) Buziaki Ci ślę. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne sówki! I ja przesyłam wam walentynkowego buziaka dziewczyny! :**
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo radości z miłości i miłości w radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Walentynki to ściema" - taki tekst widziałam wczoraj na kartce walentynkowej w sklepie. Ale mimo to wszystkiego najmilszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne sówki :) Ja się "walentynkować" nie zamierzam :P Wycisnęłam z siebie siódme poty na treningu, teraz przeglądam blogi, słucham Bryana Adamsa, później sprzątanie i czytanie ;)

    Jak ja bym chciała zobaczyć ten festiwal latarni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy lecimy do Chin pooglądać te latarnie? ;)

      Usuń
  8. Dziękuję i Tobie też życzę cudownych Walentynek! Niektórzy mówią, że nie obchodzą tego święta, bo amerykańskie... Zwykle te same osoby mówią też, że nie obchodzą Dnia Kobiet, bo to z kolei jest komunistyczny wymysł... A ja obchodzę wszystko, może bez fajerwerków, ale staram się, żeby takie dni były szczególne. Myślę, że jest to świetny pretekst, żeby pokazać bliskim, że nam na nich zależy. A każda otrzymana dzisiaj czekoladka jest bardziej słodka niż zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie sówki ;) Tobie również życzę szczęśliwych Walentynek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest cudowna. Ja walentynek nie lubię i nie obchodzę, ale to fajnie, że mała Tosia jest całuśna i tak lubi sprawiać prezenty najbliższym.
    Pozdrowienia dla Was

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka z sówkami najpiękniejsza!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda, prawda ;)
    Walentynki to fajna sprawa, tylko jak się nie przesadza z różem, którego nie cierpię ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo całuśny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z pozytywnym rokiem :)
    Życzę miłego dnia, chociaż już się kończy :)))

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że miło spędziłaś Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nasza Basia się tak zacałowała w Walentynki, ze do dzisiaj odpoczywa :D...wracaj Basiu...wracaj :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...