piątek, 28 lutego 2014

28.02.2014 - Pozytywny Rok 2014

Witam. Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- czas wschodu słońca: 06:23

- czas zachodu słońca: 17:13

- to dzieńRomana, Ludomira, Lecha, Makarego, Hilarego, Prokopa

-28 lutego - 4 marca - Karnawał w Rio de Janeiro.
źródło
Chciałabym się tam znaleźć. Pewnie oczy by mnie aż bolały od tej feerii barw. Zobaczcie na resztę zdjęć KLIK - wydają się być... hm... troszeńkę za śmiałe i wulgarne, prawda?

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Lot Komety" Onichimowskiej
- moje odczucia względem tej lektury: Jak zwykle w przypadku tej autorki - jestem zachwycona. 


- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej: 
Lubię lubić. Kocham kochać.
Uśmiecham się :)
Jakiś czas temu wspominałam, że mój Koszalin jest HAPPY. SZCZĘŚCIE przeszło także na hotele.
Pierwszym happy hotelem w Polsce został Hotel Lidia w Darłowie, w którego basenie wspaniale się kiedyś pluskałam. Powiem wam, że jak patrzę na taki filmik, to aż chce mi się tam znowu jechać w gości. Świetna piosenka i tańce-łamańce pracowników bardzo ocieplają wizerunek hotelu.

Happy Hotel Lidia w Darłowie - KLIK.



Post z cyklu "Pozytywny Rok 2014".

10 komentarzy:

  1. Ehhh chciałabym się znaleźć na karnawale w Rio ;) Moja koleżanka jest właśnie w Brazylii i z lekką zazdrością oglądam zdjęcia, które wstawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż raz w życiu przeżyć ten karnawał na miejscu :) Pomarzyć dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, taki karnawał to mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podczas takiego karnawału zrobiłabym mnóstwo zdjęć - aj, jak pięknie te kolor by wyglądały w obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ta hotelowa muzyka wpada w ucho - aż chce się tańczyć!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...