czwartek, 13 lutego 2014

Stosikowo 6

 Witajcie w Stosikowie nr 6
Ostatnio do zdobyczy Czytelni dołączyła "Bezdomna" Michalak, którą wygrałam u Anek 7.
O przeczytaniu tej książki marzyłam od dłuższego czasu - nareszcie będę miała okazję!
Dziękuję Aniu.

To historia, która może toczyć się obok ciebie.
Zawsze warto wysłuchać historii drugiego człowieka do końca. 

W ten sposób można uratować komuś życie.
Kinga straciła już wszystko: dom, rodzinę, dziecko i poczucie godności. Wtedy w jej życiu pojawia się Aśka. 

Kobieta, która kiedyś zrujnowała jej małżeństwo, teraz wyciąga do Kingi pomocną dłoń. 

Czy to wyrzut sumienia, ludzki gest, a może jakiś ukryty plan? 

Aśka nie zna jeszcze historii dawnej rywalki – historii tak bolesnej i wstrząsającej, że aż trudno to sobie wyobrazić. 

Czy Aśka zdobędzie zaufanie Bezdomnej? Odkryje, dlaczego Kinga tak sobą gardzi, tak bardzo cierpi? Co zrobi, gdy pozna jej prawdę? 
Czy w Aśce zwycięży wścibska dziennikarka, czy wrażliwa, czuła na krzywdę innych kobieta?

"Bezdomna" to książka pełna dramatyzmu, skrajnych emocji, tajemnic, skomplikowanych relacji rodzinnych i niespodziewanych przyjaźni. 

To historia, która może toczyć się obok ciebie. 

To opowieść, której musisz wysłuchać do końca. - źródło



Literatura: polska
seria/cykl wydawniczy: z czarnym kotem tom II
wydawnictwo: Znak literanova
data wydania: 3 czerwca 2013
ISBN: 9788324024025
liczba stron: 256
słowa kluczowe: literatura polska, katarzyna michalak
kategoria: literatura współczesna
język: polski
typ: papier
 ----------------------------------------------------------
Przeczytana.
Wspaniale napisana i opowiedziana bajka, piękne wydanie, polecam każdemu.
Czyta: Roch Siemianowski - zachwycający głos. Córka jest nią zachwycona. Nie ukrywam, ze ja również:)
Wyd. Olesiejuk, 2011, 
Literatura: brytyjska
----------------------------------------------------------
Przeczytana.
Super ciepłe i zabawne ilustracje są autorstwa Susie Pool. Bob Hartman napisał bardzo oryginalne opowieści o zwierzętach. 
Córka była zauroczona-jak każde dziecko kocha zwierzątka.

"Opowieści o zwierzętach" to przepiękne bajki dla dzieci do samodzielnego czytania lub czytania na głos. Wzbogacają wyobraźnię, przekazują wiedzę o prawdziwych wartościach oraz uczą właściwego zachowania w różnych sytuacjach. Ciepłe, kolorowe ilustracje zapraszają najmłodszych do magicznego świata zwierząt - źródło.

tłumaczenie: Zuzanna Ferenc-Warchałowska
tytuł oryginału: The Lion Storyteller Book of Animal Tales
wydawnictwo: Jedność
data wydania: 2009 (data przybliżona)
ISBN: 978-83-7558-623-7
liczba stron: 118
kategoria: literatura dziecięca/młodzieżowa
język: polski
typ: papier
-------------------------------------------------
Przeczytana.
Niesamowity zbiór bajek Andersena. Przystępnie opowiedziane. Piękne ilustracje Severino Baraldiego to wielki atut tej publikacji.
Wyd. "Jedność" 2008
-----------------------------------------------------------------
Przeczytana.
Must have każdej małej księżniczki i wróżki. Do książki są dodane bąbelkowe magnesy z wróżkami. Polecam każdej córeczce. Moja Tosia była wniebowzięta. Teksty Valerie McLeod są bardzo interesujące. 
Wyd. Olesiejuk, 2010


Dziecięce książeczki biorą udział w wyzwaniu:

To był post z cyklu Stosikowo.

23 komentarze:

  1. W takim razie czekam na recenzje Bezdomnej, bo i mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Co dzień to nowy stosik.
    Dotąd czytałam bardzo skrajne i kontrowersyjne opinie p "Bezdomnej". Czekam więc i na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nabytków Basiu. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem ciekawa recenzji "Bezdomnej". Jak tak patrzę to żałuję, że wyrosłam z bajeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam z chęcią bym przeczytał "Bezdomną". Nie mogę się już doczekać twojej recenzji, : )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezdomną czytałam i mi się bardzo podobała.
    Brzydkie kaczątko i Baśnie Andersena też bardzo lubię, ale akurat w tych wydaniach nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na opinię o Bezdomnej, może zmienisz moją wielką niechęć do czegokolwiek pióra Michalak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, co powiesz o "Bezdomnej". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bezdomna" zbiera niejednoznaczne oceny. Sama chciałabym się przekonać, czy mi się spodoba. Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam jakiś czas temu "Bezdomna" w księgarni i już miałam kupić, ale zmieniłam ją w ostatniej chwili na inną, może jeszcze kiedyś:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi Bezdomna bardzo się podobała :) Czekam na Twoje odczucia. Reszta książek ... cudna :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję "Bezdomnej", bo czytałam różne opinie i ciągle się waham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik! Chciałabym mieć w swojej biblioteczce ,,Baśnie Andersena" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny stosik:) Zazdroszczę "Bezdomnej" i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam książeczkę z tej samej serii, co "Brzydkie kaczątko". Niestety, w środku był błąd - na znaczku z dźwiękiem była świnka, a wewnątrz pies (drugi raz). Ile musiałam się mojemu dziecku natłumaczyć, że to błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczki, szkoda, że na razie nie mam ich komu czytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej - Bezdomną czytałam świetna pozycja :) Super stosik wszystkie pozycje bym " pochłonęła "

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzydkie kaczątko to całe moje dzieciństwo. uwielbiam. a i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej :)

    Te książeczki to chyba macie tak na "szybkie czytanie" przed snem, nie?

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...